امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه استانی آذربایجان شرقی گویای شور و حال مردم در اربعین حسینی

مشاهده ۱۹۲
۱۴۰۰/۰۷/۰۴- ۱۰:۰۸

صدا و سیمای آذربایجان شرقی ویژه برنامه‌های متنوعی را برای اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای سهند علاوه بر پرداخت ویژه به موضوع چهلم شهدای کربلا در برنامه‌های روتین خود، در اربعین حسینی یک ویژه برنامه زنده در دو بخش صبحگاهی و عصرگاهی هم به روی آنتن می‌برد.

بر این اساس، قرار است ویژه برنامه صبحگاهی اربعین از ساعت 9:30 تا 12:30 به تهیه کنندگی جمال پورفرج و ویژه برنامه عصرگاهی از ساعت 15:30 تا 18:30 به تهیه کنندگی کوروش رزمی‌به صورت زنده تقدیم عزاداران حسینی شود.

در این ویژه برنامه‌ها عزاداری سوگواران چهلمین روز شهادت مظلومانه سومین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت در مسجد کریمخان، مسجد کبود، آستان مقدس امام زاده حمزه، فرهنگسرای الغدیر، حسینیه وادی رحمت و محله ولیعصر (عج) تبریز و نیز عزاداری مردم ولایتمدار شهرستان آذرشهر تقدیم بینندگان شبکه سهند خواهد شد.  

رادیو آذربایجان شرقی هم با پخش ویژه برنامه «محفل اربعین» به تهیه کنندگی رقیه دهقانپور و گویندگی یوسف منیری فر در شب چهلم شهادت حضرت اباعبدالله (ع) و جمعی از بهترین و پاکترین بنده‌های خدا، به مدت 60 دقیقه مخاطبان عزادار خود را همراهی می‌کند.

همچنین ویژه برنامه زنده روز اربعین به مدت 120 دقیقه از ساعت 9:00 به تهیه کنندگی پیری، گویندگی جلوه گری و گزارشگری بی شک از رادیو آذربایجان شرقی روی آنتن می رود.

رادیو برون مرزی تبریز برای شنوندگان خود در جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز برنامه‌های مختلفی تدارک دیده است. پخش زیارت اربعین، شعر اربعین، مشکات، شناور، سیزه سلام، چراغ، پنجره، نمایش رادیویی «نینوائیلار»، «سوزلو ساز»، مستند «سفر عشق» و «اسلام غنچه لری» بخشی از تدارکات این رادیو برای مخاطبان فرامرزی خود به شمار می آید.

معاونت اطلاعات و اخبار با گزارش هایی از برگزاری مراسم اربعین در نقاط مختلف کلانشهر تبریز و همچنین گزارشی از راهپیمایی جاماندگان اربعین و بارگذاری این گزارش ها در صفحات این معاونت در شبکه‌های اجتماعی در خدمت مخاطبان شبکه سهند خواهد است.

معاونت فضای مجازی هم در این روز با تهیه و پخش عکس نوشت ها، بخش هایی از زیارت اربعین، موشن گرافی، ویدئوکلیپ، تیزر برنامه‌های شبکه استانی در صفحات اجتماعی شبکه سهند با مخاطبانش همراه می‌شود.

امتیاز شما