امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در قاب شبکه دنا

مشاهده ۱۵۱
۱۴۰۰/۰۷/۰۴- ۱۲:۵۷

صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ویژه برنامه‌های متنوعی را برای اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه استانی دنا ضمن پرداختن به اهمیت قیام عاشورا و اربعین حسینی در برنامه‌های روتین خود، یک ویژه برنامه نیز با عنوان «مسیر عاشقی» دارد که در اربعین حسینی به تصویر در می آید. ویژه برنامه صبحگاهی اربعین از ساعت 9:30 تا 12:30 با پوشش پنچ گروه برنامه‌ساز، مراسم اربعین حسینی را در یاسوج پوشش خواهد داد. این ویژه برنامه‌ دربرگیرنده عزاداری سوگواران حسینی، ارتباط با کربلای معلی و حال و هوای مراسم اربعین امام حسین (ع) در نقاط مختلف است.

ردایو دنا هم ویژه برنامه زنده «اربعین عاشق» را به تهیه کنندگی میترا الهی به مدت 120 دقیقه از ساعت 9 صبح روی آنتن می‌برد. پخش زیارت اربعین، شعر اربعین، دعوت از کارشناسان مذهبی، ارتباط با مراکز مذهبی همچون کربلای معلی از اقدامات صدای شبکه دنا در روز اربعین است.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با تهیه و پخش گزارش از برگزاری مراسم اربعین در نقاط مختلف شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد و گزارشی از راهپیمایی جاماندگان اربعین مخاطبانش را همراهی می‌کند.

فضای مجازی شبکه استانی دنا هم با تهیه و پخش عکس نوشت ها، بخش هایی از زیارت اربعین، موشن گرافی، ویدئوکلیپ، تیزر برنامه‌های مختلف به این مهم می‌پردازد.

امتیاز شما