امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت یاد و نام شهدا در صدا و سیمای فارس

مشاهده ۲۹۶
۱۴۰۰/۰۷/۰۴- ۱۳:۴۲

به مناسبت فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراسمی از ایثارگران و خانواده‌های شهدا تجلیل و سالروز خاکسپاری یکی از شهدای گمنام در صدا و سیمای فارس گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم استان فارس از جمله سردار شهید عبدالله اسکندری گفت: باید همواره مراقب بود جایگاه و راه شهدا تحریف نشود و روایت های هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم آل الله و حرم مطهر ائمه اطهار (ع) همانگونه که هست، بیان تا ماندگار شود. سردار بوعلی افزود: واقعه کربلا پس از 1400 سال کهنگی ندارد و همیشه تازه است و تکراری نیست چون کلام خدایی است و عین همان چیزی است که برای خدا انجام شده است.

سید تقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای فارس هم با بیان اینکه همه بزرگان بر این باورند که خداوند متعال برای هر مخلوقی غایتی را در نظر گرفته است و غایت انسان به عنوان اشرف مخلوقات و به عنوان خلیفه خداوند روی زمین بازگشت به حضرت باری تعالی است، گفت: بازگشت همه به سوی خدا دیر یا زود اتفاق می افتد و همه باید به این فیض الهی متصل شویم، زیرا همه ما از خداییم و به سوی خدا باز می‌گردیم. سهرابی همچنین با بیان اینکه در سالروز خاکسپاری شهید گمنام در صدا و سیمای فارس در حقیقت این شهید خوشنام، میزبان همه ما است، ابراز امیدواری کرد که امضای کارهای در حال انجام در صدا و سیما، ادامه راه، تلاش و هدف شهدا باشد.

در پایان این مراسم از 40 نفر از کارکنان ایثارگر صدا و سیمای فارس و خانواده سردار شهید عبدالله اسکندری از جمله همسر این شهید والامقام خانم اعظم سالاری تجلیل شد.

 

 

تصاویر

امتیاز شما