امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک ویژه شبکه جهان بین برای مناسبت های پایانی ماه صفر

مشاهده ۱۴۵
۱۴۰۰/۰۷/۱۱- ۱۳:۵۹

صدا و سیمای جهان بین برای روزهای آخر ماه صفر، برنامه‌های ویژه ای تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیما به مناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، پنج برنامه «عقیق» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرحناز حاتم پوری را تقدیم بینندگان می‌کند.

این برنامه دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ساعت 21 با اجرای جمال الدین خدابخشی و با بخش هایی همچون میان برنامه، گفتار متن با تصاویر مربوطه، گفت و گوی کارشناسی، حدیث، مداحی، حکایت، چکامه (شعر و شاعر) و معرفی کتاب روی آنتن می رود.

ویژه برنامه «عقیق» در روز سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 10 به مدت 75 دقیقه به صورت زنده تقدیم مخاطبان می‌شود.

این دو برنامه با اجرای ابوالفضل هادی پور و گزارشگری دنیا صفری با گفت و گوی کارشناسی، مداحی، گزارش مردمی، کمک های مؤمنانه، میان برنامه و ارتباط با حرم رضوی از سیمای جهان بین پخش خواهد شد.

معاونت صدا هم با تولید و پخش دو ویژه برنامه «در سوگ آفتاب» و «هشتمین آفتاب» به تهیه کنندگی نایب صالحی، فاطمه دهقانی، گویندگی فرزین مظفری و مریم خلجی، روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 9 تا 11، به صورت زنده همراه مردم عزادار استان می‌شود.

گزارش مردمی، بسته‌های صوتی، مباحث کارشناسی، قطعه‌هایی از فیلم محمدرسول الله و ولایت عشق، شعر شاعران آیینی و گویشی استان، نوحه و مداحی، موسیقی و ارتباط تلفنی با خراسان رضوی از جمله بخش های متنوع این دو ویژه برنامه هستند که تقدیم شنوندگان می‌شود.

معاونت خبر با تهیه و تدارک 29 خبر مکتوب برای خبرگزاری صدا و سیما به مدت 26 دقیقه، تولید 6 گزارش رادیویی و تلویزیونی به مدت 15 دقیقه، 48 گزارش رادیویی و تلویزیونی از شهرستان‌های ده گانه استان به مدت 107 دقیقه و برقراری ارتباط زنده تلفنی با همکاران مستقر در خراسان رضوی و مشهد مقدس، سوگواری‌های مردم به مناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت امام رضا(ع) را پوشش خبری می دهد.

تولید و انتشار 2 موشن گرافیک، 4 قطعه پوستر و عکس نوشت، 4 قطعه کلیپ و 2 استوری موشن، 6 قطعه برش از فیلم ها و سریال های مرتبط با این مناسبت ها و 4 قطعه منبر یک دقیقه‌ای از بیانات مقام معظم رهبری و انتشار در فضای مجازی، از اقدامات معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری است.

امتیاز شما