امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌ های رادیو صبا در ایام پایانی ماه صفر

مشاهده ۱۰۰
۱۴۰۰/۰۷/۱۲- ۰۷:۳۶

رادیو صبا هم نوا با عاشقان خاندان عصمت و طهارت، ویژه برنامه‌ هایی را به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «صبح ارادت» از 13 تا 15 مهر، به مناسبت رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام رضا(ع)، از ساعت 7 به مدت 90 دقیقه راهی آنتن صبا می‌ شود. این برنامه با گزارش های مردمی و ارتباط با حرم مطهر امام رضا(ع) در این روزها با مخاطبان همراهی می‌کند.
برنامه «فراتر از عشق» روزهای پایانی صفر را از قاب سیما روایت می‌ کند و با پخش سکانس هایی از فیلم های مناسبتی، مروری بر زندگی این بزرگواران دارد. این برنامه را می توانید به تهیه کنندگی رضا عزتی هر روز ساعت 8:30 از رادیو صبا بشنوید.
برنامه «روشنا» با پخش نمایش های کوتاه با موضوعات اخلاقی، به همراه پخش ترانه مناسب این روزها با مخاطبان در حال و هوای سوگ پیامبر(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)همراه می‌ شود. این برنامه به تهیه کنندگی مجید امجدی فرد و گویندگی الهام حاجی نژاد و هنرمندی جمعی از بازیگران رادیو از ساعت ۹ صبح به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو صبا به سمع مخاطبان می رسد.
برنامه «فصل شیدایی» عنوان ویژه برنامه مناسبتی است که از 13 تا 15 مهر، حال و هوای مردم و دلتنگی‌ هایشان برای زیارت حرم مطهر این بزرگواران را با گزارش های مردمی روایت می‌ کند. این ویژه برنامه به فضیلت زیارت ائمه علیهم السلام از راه دور، زیارت نامه این بزرگواران، خصوصیات فردی و فضائل اخلاقیشان می‌پردازد.
این ویژه برنامه در این ایام هر روز ساعت 10 صبح به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی و اجرای محمد امرایی به سمع شنوندگان می رسد.
برنامه «منظومه عشق» نیز به روایت داستان‌هایی درباره سیره و خصوصیات اخلاقی پیامبر اکرم(ص) و نقل اتفاقات زندگی امام حسن(ع) و امام رضا(ع) اختصاص دارد.
این برنامه با هدف نقل نسخ و آثار منسوب به امامان(ع) و آشنا کردن مخاطب با این متون تولید شده که با گویندگی امیرحسین مدرس ساعت ۱۳:۳۰ دنبال می‌کنید.
ویژه برنامه «چکامه ایران» در قالب مشاعره، فرصتی برای آشنایی مخاطبان با اشعار آیینی و اشعار ویژه رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) است که ساعت ۱۵:۳۰ با اجرای فوژان احمدی و تهیه کنندگی زینب برومند روی آنتن می رود.

همچنین  برنامه زنده «دل و دلدار » به داستان زندگی کسانی که پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) نقشی در دگرگونی زندگی آنان داشته است، می‌پردازد. این برنامه از 13 تا 15 مهر به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای لاله جلال آبادی ساعت 16 از رادیو صبا پخش می‌شود.
برنامه «بر بوی زلف یار» سعی می‌کند با خوانش داستان‌های کوتاه از زندگی این بزرگواران و شعرهای معاصر و پخش ترانه‌های متناسب، با مخاطبان در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) همراه باشد. این برنامه را می توانید با اجرای منصور ضابطیان ساعت 17:30 از رادیو صبا پیگیری کنید.

«شب آفتابی» عنوان ویژه برنامه رادیو صبا در این ایام است که با هدف مرور، معرفی و خوانش ادبیات عرفانی و آیینی هر شب ساعت ۲۱ تقدیم مخاطبان می‌ شود. این برنامه با رویکرد مرور آثار ادبی آیینی و عرفانی، به معرفی کتاب ها و نویسندگان حوزه عرفان و آیین می‌ پردازد. برنامه «شب آفتابی» را با اجرای سعید یوسف نیا و تهیه کنندگی محسن حکیم معانی دریافت می‌کنید.
گفتنی است رادیو صبا در برنامه‌ های موسیقی محور «نواهنگ» و «رادیو شصت» با پخش موسیقی‌ های مناسب این روزها در سوگ رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) با سوگواران همراه می‌ شود.

امتیاز شما