امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های ماه ربیع الاول در قاب شبکه استانی مازندران

مشاهده ۵۲۸
۱۴۰۰/۰۷/۱۲- ۱۱:۵۶

صدا وسیمای مازندران با ویژه برنامه‌های شاد و متنوع به استقبال ماه ربیع الاول می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، واحدهای مختلف شبکه استانی مازندران اعم از صدا، سیما، خبر و مجازی با تدارک و تولید برنامه‌های مناسبتی ویژه هفته وحدت و آغاز امامت یگانه منجی بشریت(عج) در جشن‌های ماه ربیع الاول شرکت دارند.

به این مناسبت رادیو مازندران «صبح مازندران» را هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت 7 تا 8، «سره سوه» هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت 10:15 تا 11، «پیام مازندران» هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت 8:45 تا 10، «پرس و جو و فراسو» هر روز از ساعت 11 تا 11:15،  برنامه شاد «نماشون» هر روز از ساعت 17 تا 18:30 به جز جمعه‌ها، «شباهنگام» هر شب از ساعت 21:30 تا 22:30، «دنیای جوانی» روزهای زوج از ساعت 16:15 تا 17، «موج شمالی» با اجرای مشترک سه استان شمالی( مازندران، گیلان و گلستان) روزهای جمعه از ساعت 17 تا 18:30 و «آوای ساحل» را روزهای پنجشنبه از ساعت 7 تا 10 تقدیم مخاطبان می‌کند. 

سیمای مازندران هم برنامه «صواحی» به تهیه کنندگی محدثه باقری و کارگردان مهدی بوی افراز را شبانگاهان ساعت 10 به صورت زنده پخش می‌کند. برنامه «مازرونی شو» هم به تهیه کنندگی رقیه عالمی و کارگردانی سید مهدی بوی افراز ساعت 8 صبح روی آنتن سیمای استانی می رود.

در حوزه خبر نیز گزارشی با عنوان «صلح و برادری» به مناسبت هفته وحدت با گزارشگری عباس نواییان و تصویربرداری حجت الله بابا پور تقدیم مخاطبان می‌شود. در ادامه نیز گزارش زینب دیوارگر با موضوع آغاز امامت آخرین منجی و باقی مانده ولایت با تصویربرداری تقی مسلمی روی آنتن می رود.

معاونت فضای مجازی هم با تولید و نشر گزارش های مکتوب در فضای مجازی ویژه هفته وحدت و آغاز امامت ولی عصر (عج) به استقبال جشن‌های ربیع الاول می رود. تولید 2 کلیپ ویژه ولادت حضرت رسول اکرم(ص)، تولید یک برنامه گزارشی ویژه ماه مبارک ربیع الاول، تولید 5 پوستر و 4 پادکست و 3 عکس نوشته ویژه ولادت حضرت مهدی، تولید 6 استوری موشن ویژه ولادت حضرت رسول(ص) و حضرت ولی عصر(عج) بخش دیگری از فعالیت های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مازندران در استقبال از ربیع الاول است.

امتیاز شما