امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

«با عرشیان» ویژه برنامه رادیو تهران به مناسبت 28 صفر

مشاهده ۱۴۸
۱۴۰۰/۰۷/۱۲- ۱۲:۲۷

ویژه برنامه «با عرشیان» همزمان با فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) از رادیو تهران روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «با عرشیان» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که سه شنبه  13 مهر پخش می‌شود. این برنامه با کسانی که مسلمان شده اند، گفت و گو می‌کند.

در برنامه «با عرشیان» مرتضی باقری فرد، نویسنده و محقق نیز با دنیایی از خاطرات ناب شنیدنی همراه مخاطبان است. باقری فرد در حجاز زندگی کرده است، 40 سال قدم به قدم در محل زندگی پیامبر(ص) زندگی کرده و رفتار پیامبر(ص) را تکرار کرده است، مثلا همان جایی که پیامبر(ص) چوپانی می‌ کرده، مدت 3 سال چوپانی کرده و به غار حرا رفته است و...

تلاوت قرآن و اذان با صدای استاد حمیدرضا احمدی وفا به صورت زنده، مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، ارتباط با کربلا، مشهد، قم و حرم شاه عبدالعظیم الحسنی و.... از دیگر بخش های ویژه برنامه «با عرشیان» است که از ساعت 10 تا 14:30 می‌شنوید.

گفتنی است برنامه «پارک شهر» ساعت 6:40 و برنامه «تهران من» از ساعت 16 تا 19 و ... به مناسبت 28 صفر تقدیم مخاطبان رادیو تهران می‌ شود.

 

امتیاز شما