امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک ویژه شبکه استانی کرمان برای هفته وحدت

مشاهده ۱۳۶
۱۴۰۰/۰۷/۱۲- ۱۲:۵۳

صدا و سیمای کرمان به منظور گرامیداشت هفته وحدت و بزرگداشت میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و میلاد با سعادت حضرت امام جعفر صادق(ع) ویژه برنامه‌ های متنوعی را در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای استانی کرمان با دو برنامه «صبح به خیر کرمان» و «شب های کرمان» به صورت ویژه به ولادت حضرت رسول اکرم(ص)، هفته وحدت و میلاد مبارک امام جعفر صادق(ع) می‌پردازد. کلیپ، وله، مباحث کارشناسی، پیام های تبریک ارسالی بینندگان، موسیقی، ارتباط با مراکز هرمزگان و زاهدان، مسابقه پیامکی، گزارش های متنوع، نمایشگاه‌ها و مجالس ویژه از بخش های مختلف این برنامه‌ها است. برنامه‌های مذهبی «ره عشق» و کودک و نوجوان نیز با رویکرد هفته وحدت تولید و پخش می‌شوند.

رادیو کرمان در ویژه برنامه‌های هفته وحدت محور‌ها و اولویت‌های گوناگونی در مد نظر دارد. پخش سخنرانی در 5 برنامه 30 دقیقه ای با موضوع سیره نبوی در منابع شیعی، اهمیت وحدت بین شیعه و سنی، تولید بسته‌های کوتاه از حکایت‌ها و داستان‌هایی از سیره اخلاقی و بزرگواری پیامبر اکرم(ص)، مصاحبه‌های مردمی‌با موضوع سیره اخلاق نبوی و شخصیت مردم داری پیامبر(ص)، ارتباط با مراکزی که اهل سنت بیشتری در آنها ساکن هستند، انتخاب موضوع با توجه به نام گذاری هفته و تبیین اهمیت همدلی و وحدت در بحث کارشناسی از جمله موضوعاتی هستند که در برنامه‌های «خیابان جوانی»، «یک سبد سخن»، «کسی خونه هست»، «رادیوها روشن»، «ایشوم»، «اهل آبادی سین جیم»،«حدیث روز»، «نسیم شرق»، «کتابخونه»، «عطر زیره»، «کریمان و ادیبان» و «چراغ مطالعه» با محوریت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) تولید پخش می‌شوند.

برنامه‌های ویژه آغاز ماه ربیع الاول و هفته وحدت در معاونت فضای مجازی هم شامل نماهنگ نبی رحمت، کلیپ های تصویری مکملی صدا وسیما و پرانتز باز، انیمیش های استاد مزن جوش، تریشو و دولخ، استوری موشن، پویش مردمی ویژه وحدت و کمیک موشن سردار وحدت است.

معاونت خبر مرکز کرمان نیز با پخش مصاحبه‌های مردمی در باره سیره نبوی و هفته وحدت، پوشش خبری مراسم ها، کارهای انجام شده با محوریت هفته وحدت، میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) در گستره استان، بارگذاری اخبار مربوط به آغاز ماه ربیع الاول در سایت خبرگزاری صدا وسیما و ارسال اخبار مکتوب با موضوع هفته وحدت به تهران به این مهم می‌پردازد.

امتیاز شما