امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه های شبکه استانی آذربایجان شرقی در آخرین روزهای صفر

مشاهده ۲۱۴
۱۴۰۰/۰۷/۱۲- ۱۴:۳۳

صدا و سیمای آذربایجان شرقی برنامه‌های ویژه ای برای روزهای پایانی ماه صفر و سوگواری رحلت جانسوز حضرت محمد مصطفی(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و علی ابن موسی الرضا(ع) تقدیم مخاطبانش می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه سهند ویژه برنامه صبحگاهی «سحرلر» را در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و حضرت ثامن الحجج(ع) از ساعت 8:30 تا ساعت 10:00روی آنتن می‌برد. میزگرد «صراط» دیگر برنامه سیمای استانی است که در این شب ها پخش می‌شود.

رادیو آذربایجان شرقی هم در این ایام ضمن پرداخت در برنامه‌های روتین، ویژه برنامه‌های رحلت پیامبر(ص) و شهادت هشتمین امام شیعیان(ع) را تقدیم شنوندگان عزادار خود می‌کند. ویژه برنامه رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) هم صبح از ساعت 9:00 تا 11:00 و بعد از ظهر از ساعت 17:30 تا 19:00به ترتیب به تهیه کنندگی فرخنده تبرسخن و اسرا مهدی زاده روی آنتن می رود. در این برنامه‌ها جلوه گری و قریشی گوینده و قنادی و بیشک گزارشگر هستند. در ویژه برنامه سالروز شهادت غریبانه امام رضا(ع) هم که در دو بخش صبح و عصر از رادیو شنیده خواهد شد، لطفی و محمدی تهیه کننده، قریشی و کاظمی‌ گوینده و قربانی و رضوان گزارشگر هستند.

در ضمن رادیو برون مرزی تبریز در روزهای پایانی صفر ویژه برنامه‌های پنجره، مشکات، قیزیل سقاخانا، دومانلی مدینه، سیزه سلام، پرسپکتیو، چراغ و شناور را برای مخابان خود در جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز پخش خواهد کرد.

معاونت فضای مجازی هم در این ایام با تولید و انتشار محتواهای گوناگون در قالب های مختلف مخاطبان خود را در شبکه‌های اجتماعی همراهی می‌کند.

تهیه و پخش گزارش خبری در خصوص شهادت پیامبر رحمت و مهربانی(ص) و نیز امام حسن مجتبی، کریم اهل بیت(ع) و هشتمین امام شیعیان(ع) و پوشش رویدادهای خبری این روزها و بارگذاری اخبار مربوطه در صفحات شبکه‌های مجازی از تمهیدات معاونت اخبار و اطلاعات به مناسبت آخرین روزهای ماه صفر است.

 

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما