امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های رادیو تهران به مناسبت شهادت امام رضا(ع)

مشاهده ۱۲۶
۱۴۰۰/۰۷/۱۴- ۱۰:۳۳

«غریب قریب» و «در مقام آفتاب» ویژه برنامه‌های رادیو تهران به مناسبت سالروز شهادت امام هشتم شیعیان است که تقدیم حضور دلباختگان و عاشقان حضرت امام رضا(ع) می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «غریب قریب» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که پنج شنبه 15 مهر، ساعت 10 تا 14:30 روی آنتن رادیو تهران می رود.

هدف اصلی این برنامه پوشش مراسم روز شهادت امام رضا(ع) در مشهد مقدس و نشان دادن انسجام بین شیعیان جهان و شکوه و عظمت عشق به امام رضا(ع) مخصوصا مردم ایران به آن حضرت در روز شهادتشان است.

آیتم«نجوا » روایت کسانی است که نتوانستند به زیارت حضرت امام رضا(ع) نائل شوند. «مرا رها نکن» دلتنگی‌های مردم از دور بودن در روز شهادت امام رضا(ع) است و «سمت حرم» صحبت های کارشناس درباره عظمت زیارت امام رضا(ع) است.

تهیه کننده این برنامه حماد خزایی، گوینده آن فاطمه نصرآبادی و رضا خضرایی است

«در مقام آفتاب» نیز ویژه برنامه ای به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر است که همراه با مستندهایی روایی پیرامون وجود مقدس پیامبر رحمت(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) تقدیم حضور مخاطبان می‌شود.

این ویژه برنامه امروز(چهارشنبه 29 صفر) و فردا (پنجشنبه 30 صفر) از ساعت 19 تا 20 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

رحمت و مهربانی پیامبر اکرم(ص )، شباهت های پیامبر عظیم الشان اسلام و امام عصر(عج)، فضایل و مناقب و مظلومیت های امام حسن مجتبی(ع )، مهدویت در کلام و اندیشه امام رضا(ع ) و اهمیت زیارت امام هشتم و ... از موضوعاتی است که در ویژه برنامه«در مقام آفتاب» به آنها پرداخته می‌شود.

تهیه کننده و نویسنده این برنامه رضا صفری و  گویندگان آن سعید بارانی، راوی مهدی رستمی هستند. کارشناسان  حجت الاسلام دقیقی و استاد محسن فرهمند از عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند.

 

امتیاز شما