امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

شروع پخش سریال «روزگار جوانی» امشب از شبکه پنج سیما

مشاهده ۲۵۶
۱۴۰۰/۰۷/۱۷- ۱۰:۱۲

اولین قسمت از فصل سوم مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» به تهیه کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی، 17 مهر با آغاز ماه ربیع الاول از شبکه پنج روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی از جمله بازیگران مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» هستند که با همراهی بازیگران مهمان مثل بیوک میزاریی، رسول نجفیان، زهرا داودنژاد، محمد الهی، لاله صبوری، سیاوش چراغی پور، محمودرضا قدیریان، سولماز حصاری، الهام طهموری، فرشته آلوسی، زینب عباسی، سپاس رضایی، فرشته مرعشی و امیر مسیبی، داستان این سریال روایت می‌ شود.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی، که به قصه زندگی جوانان متولد دهه ۱۳۷۰ و ۱۳۸۰ می‌پردازد، آمده است: پس از گذشت سال‌ها، عباس‌آقا(بیوک میرزایی) تصمیم می‌ گیرد که بخشی از خانه مسکونی‌اش را به تعدادی جوان دانشجو اجاره دهد، دانشجویان جدید همسایه عباس‌ آقا می‌ شوند، بی‌ خبر از این که ...

تولید مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما، به تهیه کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی از بهمن ماه ۹۹ شروع شده و قرار است در 30 قسمت روی آنتن برود.

مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 23 پخش و روز بعد ساعت 11 و 19 بازپخش می‌شود.

امتیاز شما