امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

«همه خانواده من» در آی فیلم جمع می‌ شوند

مشاهده ۱۹۷
۱۴۰۰/۰۷/۱۷- ۱۲:۵۲

شبکه آی فیلم فارسی ماجراهای جذاب و تماشایی دو خانواده کاشانی را در جدول پخش خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پخش سریال «همه خانواده من» از ساعت 17 امروز در شبکه آی فیلم فارسی آغاز می‌شود.
درونمایه طنز این مجموعه که داریوش فرهنگ کارگردانی آن را به عهده داشته است، داستان‌های دو خانواده کاشانی را به تصویر می‌کشد که یکی از آن‌ها در کار گلاب و دیگری در کار فرش است؛ اما پیدا شدن تعهدنامه‌ای که 40 سال پیش توسط بزرگ این دو خانواده تنظیم شده است، ماجراهایی جدید را برای اعضای این خانواده‌ها به وجود می‌آورد‌.
مجید آسودگان و مهدی بهپور، نویسندگان فیلمنامه، در کنار قصه اصلی، در این سریال به آیین‌ها و سنت‌های نوروز نیز پرداخته اند.
در این سریال فرهاد آئیش، پرویزفلاحی پور، محمد عمرانی، فریده سپاه منصور، ارژنگ امیر فضلی، کاوه خداشناس، هدی زین العابدین، ناصر گیتی جاه، افسانه ناصری ،منوچهر علیپور ،خسرو احمدی، شکوفه‌ هاشمیان، فرحناز منافی ظاهر، مسعود سخایی، مریم سرمدی، علی دستان پور، علیرضا عسگری و آندرانیک خچومیان ایفای نقش می‌ کنند.
خانه منوچهر، خانه احسان، تیمچه بازار کاشان، باغ فین، خانه بروجردی‌ها و خانه طباطبایی‌ها از جمله لوکیشن‌های این سریال هستند که علاوه بر جذابیت داستان، تنوع بصری و زیبایی‌های کاشان را نیز دربردارد.
سریال «همه خانواده من» در سال 1391 در 14 قسمت 48 دقیقه ای در گروه اجتماعی سیمافیلم تولید شده و احمد زالی تهیه کننده آن بوده است.
این مجموعه پس از اولین نوبت پخش در ساعت 17 هر روز، در دو نوبت 1 بامداد و 9 صبح روز بعد نیز بازپخش می‌شود.

امتیاز شما