امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

پخش زنده دیدار رده بندی لیگ ملت های اروپا از رادیو ورزش

مشاهده ۱۶۷
۱۴۰۰/۰۷/۱۸- ۱۳:۵۶

گزارش دیدار رده بندی دو تیم ایتالیا و بلژیک لیگ ملت های اروپا، امروز به صورت زنده از رادیو ورزش پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دو تیم ملی ایتالیا و بلژیک باید دیدار رده بندی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف یکدیگر بروند تا تکلیف تیم سوم این مسابقات مشخص شود. همچنین دو تیم ملی فرانسه و اسپانیا نیز موفق به کسب جواز حضور در فینال این رقابت‌ها شده‌اند.

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک تأیید کرده است که روملو لوکاکو و ادن‌هازارد به دلیل نگرانی در مورد آمادگی جسمانی خود از حضور در فینال معاف شده‌اند و تیمشان را در دیدار رده بندی همراهی نمی‌کنند.

ستاره‌های چلسی و رئال مادرید هر دو در شکست بلژیک در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا برابر فرانسه بازی کردند. اما از همراهی تیمشان در دیدار رده بندی برابر ایتالیا محروم هستند. تیم ملی بلژیک اعلام کرده است که این دو بازیکن شرایط بدنی مناسبی ندارند.

 این بازی امروز پیش از برگزاری بازی نهایی انجام خواهد شد. وقفه دیدارهای ملی پس از برگزاری این بازی برای تیم ملی بلژیک به پایان خواهد رسید و بازیکنان حاضر در اردوی این تیم اجازه بازگشت به باشگاه‌های خود را دارند. آنها بار دیگر در ماه نوامبر (آبان) برای برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر گرد هم خواهند آمد.

 دیدار ایتالیا و بلژیک یکشنبه 18 مهر ماه ساعت 16:30 به صورت زنده از برنامه «گزارش ورزشی» رادیو ورزش موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما