امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ریچارد مدهرست میزبان استنلی کوهن است؛
ریچارد مدهرست میزبان استنلی کوهن است؛

گنبد آهنین اسرائیل و اشک‌ تمساح نمایندگان آمریکا

مشاهده ۱۵۲
۱۴۰۰/۰۷/۱۹- ۰۹:۲۱
تعداد بازدید:152

برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» (The Communiqué with Richard Medhurst) شبکه پرس‌ تی‌وی نگاهی به کمک یک میلیارد دلاری کنگره آمریکا به سامانه گنبد آهنین اسرائیل دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «اعلامیه با ریچارد مدهرست» در برنامه این هفته ابعاد تصویب کمک یک میلیارد دلاری آمریکا به سامانه گنبد آهنین اسرائیل را در کنگره این کشور و واکنش برخی از نمایندگان مورد نقد و بررسی قرار می دهد.
رژیم صهیونیستی علاوه بر یک میلیارد دلاری اخیر، پیش از این ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار دیگر نیز برای تقویت سامانه گنبد آهنین خود از آمریکا دریافت کرده بود.
این برنامه همچنین نگاهی دارد به موضع منفعلانه برخی از نمایندگان کنگره آمریکا از جمله ایلهان عمر، نماینده مسلمان سومالیایی_ آمریکایی که رای خود را در آخرین لحظه از نه به آری تغییر دادند و در عوض، به ریختن اشک‌ تمساح در جلوی دوربین اکتفا کردند.
استنلی کوهن، وکیل دادگستری به عنوان مهمان این هفته برنامه به سوالات ریچارد مدهرست درباره بودجه اخیر کنگره آمریکا برای گنبد آهنین و چگونگی تصویب آن پاسخ می‌دهد. او همچنین از کوهن می‌پرسد آیا برخی از نمایندگان کنگره آمریکا واقعا متحد مردم فلسطین هستند یا فقط «خدمات لبخند» ارائه می‌دهند؟
برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» به کارگردانی ساتراپ شجاعی دوشنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش این برنامه سه‌شنبه ساعت ۰۵:۰۰، ۱۹:۰۰ و ۰۳:۰۰، چهارشنبه ساعت ۰۸:۰۰، پنجشنبه ساعت ۱۴:۰۰ و روز جمعه ساعت ۲۳:۰۰ خواهد بود.

امتیاز شما