امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

جشن روز جهانی نابینایان در رادیو تهران

مشاهده ۱۴۱
۱۴۰۰/۰۷/۲۱- ۰۸:۲۷

۲۳ مهر روز جهانی ایمنی عصای سفید یا روز جهانی نابینایان نام گذاری شده که رادیو تهران با برنامه «شش نقطه» این روز را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اشکان آذرماسوله، تهیه کننده و مجری روشندل برنامه«شش نقطه» گفت: پانزدهم اکتبر یا ۲۳ مهرماه، به عنوان روز جهانی ایمنی عصای سفید یا روز جهانی نابینایان نام گذاری شده است. رادیو تهران از سال 1395 با هدف دیده شدن بیشتر نابینایان، با تهیه و تدارک برنامه «شش نقطه» در خدمت مخاطبانش است. برنامه ای که دغدغه اش نابینایان هستند.

گروه برنامه ساز«شش نقطه» جمعه 23 مهر، در ویژه برنامه ای به مناسبت نکوداشت این روز، از برخی چهره‌های شناخته شده جامعه نابینایان و اشخاصی که در زمینه‌های مختلف همراه نابینایان بوده‌ اند، قدردانی می‌کند.

به گفته این تهیه کننده برنامه «شش نقطه» به دغدغه نابینایان گره خورده و سعی دارد تا علاوه بر فرهنگ سازی و آشنایی عموم مردم با نابینایان و سبک زندگی نابینایی، آموزش های مفیدی را در اختیار نابینایان قراردهد. در این برنامه نیازها و مطالبه‌های نابینایان پیگیری می‌ شود، موضوعات جامعه نابینایان را تا به دست آوردن نتیجه از طریق ارتباط با مسئولان و کارشناسان پیگیری می‌ کنیم.

آذرماسوله افزود: جشن برنامه «شش نقطه» جمعه ساعت 21:30 دقیقه تا 22:30 با حضور جمعی از هنرمندان روشندل کشور همچون هومن لطفعلی، موزیسین برنامه «شش نقطه»، نابینایان موفق کشور همچون قهرمان پارالمپیک و نخبگان علمی، برخی چهره‌های شناخته شده جامعه نابینایان در زمینه‌های موسیقی، ورزش و هنر در رادیو تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: دکتر بیژن ذوالفقار نصب، از پیشکسوتان فوتبال و از مربیان سابق فوتبال، سعید صادق پور، مدیرعامل یکی از شرکت های دانش بنیان و رامین فرجاد، رئیس هیئت مدیره این شرکت از جمله مهمانان برنامه هستند که 30 سال در امر تسهیل امور ویژه نابینایان فعالیت داشته‌اند. منصور شادکام، نائب رئیس نابینای انجمن نابینایان کشور، محمد حشمتی، خواننده با اجرای زنده، جمعی از مدیرانی که با ما در این سال ها همکاری کرده اند و جمعی از نابینایان موفق و مخاطبانی که همیشه یار و یاور ما بوده اند، نیز از دیگر مهمانان برنامه «شش نقطه» هستند.

 

 

 

امتیاز شما