امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه‌ برنامه‌های شبکه‌های «پیام» و «آوا» در هفته وحدت

مشاهده ۱۷۸
۱۴۰۰/۰۷/۲۵- ۰۸:۲۷

رادیو پیام و آوا با تهیه وتدارک ویژه برنامه‌های «پیام وحدت» و «آوای وحدت» با مخاطبانش این هفته را جشن می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شهرام ملازاده» مدیرشبکه‌های رادیویی پیام و آوا در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: ویژه برنامه «پیام وحدت» حاوی روایت های کوتاه و شنیدنی از زندگی، فضائل و سیره حضرت رسول اکرم (ص) از میلاد آن حضرت تا بعثت است. همچنین در این هفته با بهره گیری از سخنان بزرگان، کلام رهبری و امام راحل (ه) نکاتی در باب وحدت مسلمانان در فواصل برنامه‌ها ارائه خواهد شد.

مدیر رادیو پیام و آوا با اشاره به برنامه «آوای وحدت» افزود: در این برنامه با ارائه مطالبی پیرامون وحدت مسلمانان ترانه‌های مناسب و مرتبط با موضوع وحدت مسلمین پخش می‌شود. همچنین در طول بخش های مختلف این رادیو مطالب مفید و موسیقی ‌های جذابی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) ووحدت مسلمین تقدیم شنوندگان خواهد شد.

ملازاده در ادامه از راه اندازی پویش «من محمد رادوست دارم» در شبکه‌های رادیویی پیام و آوا خبرداد و در خصوص مشارکت مخاطبان در این پویش گفت: شنوندگان رادیو پیام و آوا می توانند ضمن دریافت موسیقی‌های ویژه هفته وحدت، ولادت حضرت رسول اکرم( ص) و ولادت حضرت امام جعفرصادق (ع) ، با تهیه تصویر وویدئو از برگزاری جشن‌های هفته وحدت،  همچنین آثار هنری خود را در قالب خطاطی، نقاشی، نگارگری با موضوع پویش به همراه مشخصات و تصویر خود به رادیو نمای رادیو پیام و آوا ارسال و آثار ارسالی را با نام و تصویر خودشان از رادیو نما مشاهده کنند.

وی در پایان گفت: ویدئوهای ارسالی مخاطبان نیز با مشخصات خودشان در شبکه‌های اجتماعی رادیو پیام و آوا به اشتراک گذاشته خواهدشد. به آثار برتر جوایزی ازسوی شبکه رادیویی پیام اهداء خواهد شد.علاقه مندان  می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر ونحوه شرکت در پویش «من محمد را دوست دارم» به پایگاه اطلاع رسانی رادیو پیام به نشانی www.radiopayam.ir مراجعه کنند.

امتیاز شما