امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

جلد اول کتاب «تاریخ فلسفه؛ یونان و رم» به چاپ یازدهم رسید

مشاهده ۱۶۷
۱۴۰۰/۰۷/۲۵- ۰۹:۲۶

انتشارات سروش چاپ یازدهم جلد اول کتاب «تاریخ فلسفه؛ یونان و رم» تألیف فردریک چارلز کاپلستون با ترجمۀ سیدجلال‌الدین مجتبوی را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کتاب «تاریخ فلسفه» اثری است در حوزه فلسفه که با چنین حجمی(9 جلد) دربارۀ این موضوع، از حسن قبول برخوردار بوده است. مقایسۀ این اثر با آثار قبل و حتی بعد از آن کافی است تا شایستگی کاپلستون و کوشش او برای معرفی فیلسوفان بزرگ جهان را آشکار کند. هدف کاپلستون فلسفه ساختن نیست، بلکه توصیف است. مع‌هذا، هر قدر هم مورخ امینی باشد، فراموش نمی‌ کند که خود فیلسوف باقی بماند. این کتاب، که هر جلد آن به فیلسوفان خاصی پرداخته است، از منابع معتبر و مهم فلسفه در دانشگاه‌های جهان و ایران است و هیچ علاقه‌مند فلسفه‌ای از آن بی‌نیاز نیست. ترجمۀ این اثر پرحجم، کار گروهی از مترجمان طراز اول ایران است.

چاپ یازدهم جلد اول این کتاب در 601 صفحۀ وزیری، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 120.000 تومان در انتشارات سروش منتشر شد.

علاقه‌ مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس بگیرند. همچنین از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره 09921605119 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

 

تصاویر

امتیاز شما