امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

مطالبه گری هوشمند و منصفانه در صدا و سیمای فارس

مشاهده ۲۷۰
۱۴۰۰/۰۷/۲۶- ۱۰:۰۹

مدیرکل صدا و سیمای فارس در دیدار با استاندار جدید استان گفت: صدا و سیما در پیگیری مطالبات مردم یار و همراه استانداری فارس است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید تقی سهرابی در دیدار با ایمانیه، استاندار فارس با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به استان فارس بیش از 100 مصوبه به همراه داشت، افزود: این سفر مطالباتی در بین مردم ایجاد کرد که صدا و سیمای فارس در قالب برنامه‌های مختلف بر اساس قول وزرا، مراحل تحقق، پیشرفت و نتیجه این مصوبات را دنبال خواهد کرد. سهرابی گفت: این رسانه همواره همراه و همگام مسئولان به خصوص مسئول ارشد استان است و با پخش برنامه‌هایی از سفر رئیس جمهور به استان فارس و تولید مستندهایی از حضور وزرا در شهرستان‌های مختلف استان، در قالب پیگیری مطالبات و دستاوردهای سفر، هر هفته چند برنامه در رادیو و تلویزیون پخش خواهد شد. وی افزود: با پخش این برنامه‌ها، آموزش شهروندی، مطالبه گری مطلوب، هوشمند و منصفانه، تحرک بخشی و هم اثرگذاری رسانه در حوزه‌های مختلف رادیو، تلویزیون، فضای مجازی و خبر دنبال می‌شود.

مدیرکل شبکه استانی فارس در بخش دیگری از سخنانش گفت: رسانه ملی به عنوان ابزاری مؤثر در خدمت استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان است تا با استفاده از این ظرفیت، برای خدمت به مردم و حل مشکلات آنان تلاش کنند. سهرابی افزود: رسانه ملی توانسته در مقابل بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره ای و هزاران شبکه اینترنتی بایستد و این فرصت را ایجاد کرده تا مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ که مردم سالاری دینی و برداشتن فاصله بین مردم و مسئولان است را فراهم کند.

 ایمانیه، استاندار جدید فارس هم با قدردانی از حضور مدیرکل و معاونان صدا و سیمای فارس، نقش رسانه ملی را در امیدآفرینی و اعتماد مردم به نظام بی بدیل دانست و از مدیر کل صدا و سیمای فارس خواست با احصاء مشکلات، ارائه راهکار برای حل مشکلات و معرفی توانمندی‌های استان، مجموعه مدیریتی استان را یاری کنند. ایمانیه همچنین از سهرابی خواست با تهیه برنامه‌ها و گزارش های مختلف از ظرفیت های متنوع و متعدد استان فارس در جذب گردشگر و سرمایه گذار در استان یار و همراه استانداری فارس باشند.

تصاویر

امتیاز شما