امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

«محور مهربانی» ویژه برنامه هفته وحدت رادیو تهران

مشاهده ۱۷۹
۱۴۰۰/۰۷/۲۶- ۱۱:۲۴

برنامه «محور مهربانی» به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت، با محور محبت و مهربانی پیامبر رحمت(ص) شنوندگان رادیو تهران را همراهی می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رضا صفری، تهیه کننده ویژه برنامه «محور مهربانی» گفت: این برنامه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که در قالب مجله رادیویی، با موضوع هفته وحدت روی آنتن رادیو تهران می رود.

وی افزود: پاسداشت مقام و عظمت پیامبر اکرم(ص)، هفته وحدت و تبیین محبت و مهربانی از اهداف اصلی برنامه «محور مهربانی» است. با توجه به اتفاقات اخیر در دنیا، بخشی از برنامه درباره هتک حرمت پیامبر(ص) و به لزوم تبیین این نکته که اسلام دین محبت است، می‌ پردازد. مرور اخلاق و آداب پیامبر اکرم(ص) از کتاب سنن النبی، قصه‌های مهربانی پیامبر عظیم، روایت میلاد و عظمت های آن، تبیین جایگاه محبت در دین و مهربانی پیامبر اکرم(ص) برای تقریب مذاهب از آیتم های برنامه است.

صفری خاطرنشان کرد: روایت داستان‌هایی با موضوع میلاد پیامبر اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) از دیگر بخش های برنامه است. بخش کارشناسی برنامه به مهربانی پیامبر، آثار و برکات ایشان اختصاص یافته و آیتم سنن النبی برنامه «محور مهربانی» نیز سیره، آداب و اخلاق پیامبر اسلام(ص) را مرور می‌ کند.

این برنامه را می توانید به نویسندگی و آیتم سازی رضا صفری، راویت مهدی رستمی و کارشناسی مهدی امین فروغی، در هفته وحدت هر شب ساعت 22 از رادیو تهران بشنوید.

  

امتیاز شما