امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک گسترده رادیو صبا برای هفته وحدت

مشاهده ۱۶۵
۱۴۰۰/۰۷/۲۶- ۱۴:۰۲

رادیو صبا به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت، ویژه برنامه‌هایی را تهیه کرده که از روز سه شنبه ۲۷ مهر پخش می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌های «صبح وحدت»، «عصر همدلی»، «شادباش» و »صباهنگ» به مناسبت هفته وحدت روی آنتن می رود.

رادیو صبا به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت، ویژه برنامه «صبح وحدت» را ساعت 7 از صداوسیمای مرکز کیش روی آنتن می‌برد.
این برنامه با پرداختن به موضوعات ویژه هفته وحدت و بیان ویژگی‌ها و فضایل اخلاقی پیامبر اکرم(ص) در فضایی شاد از کنار شهروندان کیش تقدیم شنوندگان می‌ شود. ویژه برنامه «صبح وحدت» را با اجرای مهبدقناعت پیشه و احمدرضا موسوی بشنوید.
«عصر همدلی» عنوان ویژه برنامه عصرگاهی رادیو صبا است که با اجرای لاله جلال آبادی و تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر، در هفته وحدت ساعت 16 به سمع مخاطبان می رسد.
موضوعات این برنامه متناسب با این هفته انتخاب شده و بخش های متنوعی با رویکرد وحدت و همدلی تهیه و تنظیم شده است که تقدیم مخاطبان می‌ شود.
این برنامه هر روز با یکی از استان‌ های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و ... ارتباط استودیویی برقرار می‌کند و جویای حال و هوای هفته وحدت در این استان می‌شود.
برنامه «شادباش» ویژه برنامه روز ولادت پیامبر اکرم(ص) است که با حضور هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شاخص، از ساعت ۱۰تا ۱۲ به صورت زنده به روی آنتن می رود.
این برنامه را با اجرای مهبد قناعت پیشه و فریبا باقری، نوازندگی حمید رضا نورایی و تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر می‌شنوید.
گفتنی است برنامه «صباهنگ» به مناسبت هفته وحدت، هر روز با پخش موسیقی‌ های شاد و ترانه‌ هایی به مناسبت این ایام از کنار سواحل جنوبی و با همراهی شهروندان کیشی راهی آنتن صبا می‌شود.

امتیاز شما