امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

سیگنال رسانی به بیش از ۱۲۵ روستای قزوین

مشاهده ۱۶۴
۱۴۰۰/۰۷/۲۷- ۰۸:۵۵

به منظور پوشش سیگنال رسانی به بیش از ۱۲۵ روستای قزوین، TSLINK بین مرکز قزوین و ایستگاه تلویزیونی اکبر اباد الموت نصب شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بنا به درخواست صدا و سیمای مرکز قزوین مبنی بر از رده خارج شدن لینک بین مرکز و ایستگاه تلویزیونی اکبر اباد الموت و قطع سیگنال رسانی به این ایستگاه، با موافقت مدیرکل ارتباطات زمینی سیستم TSLINK به این مرکز اختصاص یافت و با اعزام همکاران معاونت توسعه و فناوری رسانه در محل ضمن بروزرسانی سیستم و رفع ایراد های موجود، سیستم مذکور زیر بار رفته و ارتباط صدا و تصویر و اینترنت و تلفن بین مرکز و این ایستگاه برقرار شد.

با توجه به اهمیت سیگنال رسانی زمینی، یک ست لینک ماکروویو TS link به ارزش 15 میلیارد ریال به منظور نصب در ایستگاه متوسط قدرت تلویزیونی و اف ام اکبر آباد به مرکز قزوین تخصیص داده شد؛ لینک مذکور با ظرفیت انتقال سه سیگنال TS و TRP 1+1 با همکاری اداره کل ارتباطات زمینی و واحد ارتباطات زمینی و ماهواره مورد نصب و بهره برداری قرار گرفت.

با توجه به موقعیت ایستگاه فوق، شرق شهر قزوین و تاکستان و محمدیه و بیدستان و شریف آباد و مهرگان و الموت شرقی و مرکزی با بیش از ۱۲۵ روستا در منطقه الموت زیر پوشش سیگنال رسانی زمینی قرار گرفت.

به روزرسانی سیستم، رفع اشکالات و تنظیمات سیستم، جمع آوری سیستم قبلی و نصب سیستم جدید و همچنین برقراری و تحویل دهی سیگنال صدا و تصویر و TS ها و تلفن و اینترنت به ایستگاه تلویزیونی اکبر آباد الموت، از اقدامات صورت گرفته در این پروژه به شمار می رود.

امتیاز شما