امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
سروش، منتشر کرد
سروش، منتشر کرد

کتاب «همراه نور» به چاپ دوم رسید

مشاهده ۵۰۰
۱۴۰۰/۰۷/۲۸- ۰۸:۴۶
تعداد بازدید:500

چاپ دوم کتاب «همراه نور» درباره قرآن پژوهی تألیف مهدی قمصریان برای گروه سنی نوجوانان و جوانان در انتشارات سروش منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  چاپ دوم کتاب «همراه نور» تألیف مهدی قمصریان برای گروه سنی نوجوانان و جوانان از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

در این اثر که فرهنگ توصیفی‌ ـ‌ اجمالی شناخت علوم قرآنی نام گرفته است، با توجه به کمبود آثار علمی‌‌ ـ‌‌ تحقیقی به زبان ساده و روان در این زمینه، تلاش شده است لغات و اصطلاحات کاربردی آموزش علوم قرآن با رعایت ایجاز و با بیانی گویا و در عین‌ حال مستند به منابع تحقیقی اصیل و صحیح به‌ ویژه برای جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به این حوزه تعریف و تبیین شود.

قرآن‌دوستان و قرآن‌پژوهان می‌توانند با استفاده از این کتاب، شناختی مبنایی و اولیه نسبت به الفاظ کاربردی‌ ـ‌ آموزشی علوم قرآنی پیدا کنند. 

استادان و مربیان قرآنی نیز می‌توانند با بهره‌گیری از این کتاب به‌عنوان یکی از منابع آموزشی، روند آموزش قرآن‌پژوهان علی‌الخصوص نوجوانان و جوانان علاقه‌مند در مقطع سنی ۱۶ تا ۳۵ سال را که مخاطبان اصلی این اثر هستند، تسهیل بخشند.

ادبیات و بیان روان و قابل‌فهم، ایجاز و پرهیز از اطناب به همراه ساده‌سازی متن برای تسهیل فهم مطالب و حتی‌الامکان پرهیز از واژه‌ها و متون مغلق، ثقیل و صعب، چکیده‌سازی مفاهیم و اکتفا به حدی از متن که پاسخگوی نیاز اولیه و آشنایی مقدماتی مخاطب با موضوعات باشد، تلاش برای دربرگیری سطح وسیعی از موضوعات مرتبط با علوم قرآنی به‌نحوی‌که مرور مجموع آن‌ها بتواند جامعیت اولیه ایجاد کند و قابلیت تعریف به‌عنوان یک کتاب کمک‌آموزشی‌ـ‌‌مبنایی جهت بهره‌برداری قرآن‌پژوهان به‌ویژه در مراحل مقدماتی و متوسط، ازجمله اهداف و رویکردهای اصلی نگارنده کتاب «همراه نور» به شمار می‌رود.

چاپ دوم این کتاب در 136 صفحۀ رقعی، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 40.000 تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس بگیرند. همچنین از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره 09921605119 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

 

تصاویر

امتیاز شما