امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

حمایت از ایده‌ها و پایان نامه‌های دانشجویی در برنامه رادیویی

مشاهده ۱۳۷
۱۴۰۰/۰۷/۲۸- ۱۱:۰۸

برنامه «علم بهتر است» با حمایت از ایده‌های علمی و کمک به تجاری شدن ایده‌های برتر، با مخاطبان رادیو تهران همراه می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «علم بهتر است» یک مجله علمی، با رویکرد شناخت بهتر علم و فناوری به منظور معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای علمی تا کاربردی کردن علم در صنعت است.

گفت و گوهای علمی و کاربردی با مشارکت دانشجویان، نخبگان، استادان، اعضای هیئت علمی، کارآفرینان، مسئولان و مدیران نهادها و ارگان‌ها از محورهای اصلی برنامه است.

برنامه «علم بهتر است» در بخش اول، خبر و رویدادهای مهم علمی ایران و جهان را بررسی می‌ کند. بخش دوم برنامه نیز با محور تحلیل، پیشنهاد، راهکار، ارائه مسیر درست به نخبگان و کارآفرینان برای کاربردی کردن علم، به بررسی طرح ها، پایان نامه‌ها، ایده‌ها تا چگونگی عملیاتی شدن آنها می‌پردازد.

هدف اصلی برنامه معرفی توانمندی‌های علمی در کشور و کمک به رونق تولید بر پایه دانش بومی است که همراه با معرفی نخبگان جوان و تقویت باور امید به آینده، حمایت از ایده‌های علمی و کمک به تجاری شدن ایده‌ها انجام می‌ پذیرد.

علاوه بر این، پویش «ایده باز» با مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، برای پشتیبانی از نخبگان علمی و ایده پردازان برتر راه اندازی شده است.

برنامه «علم بهتر است» در آیتمی‌با عنوان مشاهیر، چهره‌های ماندگار علمی‌ را معرفی می‌کند. خیلی ساده با موضوع استفاده از فناوری برای راحتی زندگی و مستند کوتاه با رویکرد اماکن علمی و کاربرد آنها، از دیگر بخش های برنامه است.

این برنامه به تهیه کنندگی آرزو مددی، گویندگی غزاله کفاش طلب، کارشناسی بهاره صفوی و محمد صالح تیمار و نویسندگی  فاطمه ترسا، روزهای زوج ساعت 15 از رادیو تهران روی آنتن می رود.

امتیاز شما