امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن مهربانی و صداقت در شبکه استانی اترک

مشاهده ۲۰۴
۱۴۰۰/۰۷/۲۸- ۱۱:۳۸

صدا و سیمای خراسان شمالی در سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و صادق آل محمد(ع) با ویژه برنامه‌ های متنوعی با مخاطبان همراه می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «رسول صادق» عنوان ویژه برنامه رادیویی است که در سالروز ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) از صدای اترک میهمان دوستداران اهل بیت علیه السلام می‌ شود.

هدف این برنامه ارتقای اخلاق در جامعه، توجه به خوش خلقی و حقوق دوستان، ترویج راستگویی و درستکاری و ... است که با حضور کارشناسان مذهبی و فرهنگی (شیعه و اهل سنت) به تبیین مکارم اخلاق پیامبر(ص) و تاکید بر اخلاق در زندگی فردی و اجتماعی و دوری از بدخلقی و همچنین نقش امام صادق(ع) در گسترش فرهنگ اسلامی می‌ پردازد.

گزارش مردمی‌با موضوع خوش خلقی (خوش اخلاق بودن چه مزیت های دارد)، گزارش از آداب و رسوم مردم خراسان شمالی در این روز مبارک و خجسته، گزارش از محافل و جشن‌هایی که در سطح استان برگزار می‌شود، معرفی فیلم های تولید شده در خصوص زندگی پیامبر(ص)، ارتباط با مراکز مذهبی، مولودی خوانی و شعرخوانی شاعران، پخش موسقی‌های متنوع و شاد، بخش های طنز زنده و آرشیوی، تلفن و پیامک مردمی از جمله بخش های ویژه برنامه «رسول صادق» است. 

ویژه برنامه «رسول صادق» به تهیه کنندگی مجید حمزانلوئی، گویندگی نسرین شاکری و آرش ضرغامی تولید می‌شود.

این برنامه روز یکشنبه 2 آبان ماه، مصادف با ولادت حضرت رسول اکرم(ص) وامام صادق(ع)، ساعت 9:30 به مدت 90 دقیقه از صدای اترک به صورت زنده پخش می‌ شود.

سیمای اترک نیز با ویژه برنامه «رسول مهربانی» به صورت پخش زنده و با بخش های متنوع، لحظاتی شاد، مفرح و سرگرم کننده را برای بینندگانش فراهم می‌ کند. اجرای با نشاط و طنز گروه نمایش، اجرای سرود و ترانه‌ های شاد با حضور خوانندگان محلی، گزارش از حال و هوای عید میلاد، مباحث کارشناسی و پیامک های بینندگان از جمله بخش های این برنامه است.

«رسول مهربانی» به تهیه کنندگی حامد ظریفیان، روز یکشنبه 2 آبان مصادف با ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) از ساعت 9 به مدت 2 ساعت از سیمای اترک روی آنتن می رود.

همچنین معاونت خبر صدا و سیمای اترک با تولید و پخش گزارش های ویژه ولادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) در بخش های مختلف رادیویی و تلویزیونی و پوشش جشن‌های ولادت، به این مهم می‌پردازد.

تصاویر

امتیاز شما