امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«صباگونه» همراه با مخاطبان رادیو صبا

مشاهده ۲۴۵
۱۴۰۰/۰۷/۲۸- ۱۲:۵۷

برنامه طنز «صباگونه» وقایع سیاسی، فرهنگی و اجتماعی روز را با نگاهی طنز برای مخاطبان رادیو صبا بازگو می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «صباگونه» با آیتم های گفت و گوی خیلی ویژه، فلفل ریزه میزه، شما چی می‌گید و گزارش، با اتفاقات مهم اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه شوخی می‌کند.
این برنامه روز پنچشنبه ۲۹ مهر به موضوع وام ودیعه مسکن و امتناع از تزریق واکسن در جامعه می‌ پردازد.
بهبود شرایط واردات واکسن کرونا در هفته‌ های اخیر، منجر به سرعت گرفتن واکسیناسیون شده، اما این، در شرایطی است که برخی افراد تمایلی به تزریق واکسن ندارند. از مهم ترین دلایل مخالفت ها، اطلاعات غلط ضد واکسن و انتشار آنها در فضای مجازی است.
تزریق واکسن کرونا در شرایط شیوع ویروس کرونا، اقدامی عقلانی است، اما چه اتفاقی رخ می‌دهد که این عقلانیت در جامعه کمتر از حد انتظار مشاهده می‌ شود؟ این در حالی است که باید بدانیم، عقلانیت یکی از مباحث روان شناسی اجتماعی است که در رفتارهای مختلف جامعه مشاهده می‌شود. ولی آیا فقط عقلانیت و رفتارهای اجتماعی در این زمینه تاثیر دارند یا جای خالی آموزش و اطلاع رسانی مناسب از طرف مسئولان نظام سلامت هم احساس می‌شود؟
در این برنامه هر هفته یک نفر به عنوان چهره برنامه معرفی می‌ شود که در بخش های مختلف به مرور و نقد طنازانه اخبار مربوط به آن شخصیت می‌ پردازند.
این هفته الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان، به عنوان چهره برنامه معرفی می‌ شود.
برنامه «صباگونه» به تهیه کنندگی مینا مولایی و گویندگی هوتن شاطری پور و بازیگری مهبد قناعت پیشه، اردشیر منظم، آسیه گرجی و سیدسجاد رضوی، روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن رادیو صبا می رود.

امتیاز شما