امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن گروه «صبح جمعه با شما» در روز ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص)

مشاهده ۱۷۶
۱۴۰۰/۰۸/۰۱- ۰۹:۴۰

تهیه کننده، سردبیر ‌و کارگردان برنامه «صبح جمعه با شما» از اجرای زنده این برنامه، روز یکشنبه مصادف با میلاد پر برکت نبی مکرم اسلام (ص) و میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به نقل از ایرنا، ساجد قدوسیان گفت: به مخاطبان پر شمار برنامه صبح جمعه با شما قول داده بودیم که در اعیاد ملی و مذهبی که تعطیلی رسمی است به صورت زنده برنامه را تهیه کنیم. بنابر این در روز یکشنبه (سوم آبان) از ساعت ۹ تا ۱۱ مصادف با میلاد پر برکت نبی مکرم اسلام (ص) و میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۹ صبح با ویژه برنامه زنده «صبح عید با شما» در خدمت مخاطبان هستیم. 

قدوسیان اضافه کرد: در این برنامه علاوه بر نمایش‌ها و طنز آهنگ‌های متعدد هنرمندانی در استودیو پخش حضور دارند که از آن جمله می‌توان به عباس محبی، محمدرضا لبیب و ایزد کاویانی اشاره کرد. ضمنا اجرای این ویژه برنامه به عهده نسیم رفیعی است.

این تهیه کننده رادیویی اظهار داشت: مخاطبان می‌توانند حین پخش برنامه با شماره‌های تلفن پخش رادیو ایران و همچنین سامانه پیامکی رادیو ایران در ارتباط باشند تا این میلاد فرخنده را با هم به شادی بگذرانیم.

امتیاز شما