امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
قدردانی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از رئیس سازمان صداوسیما
قدردانی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از رئیس سازمان صداوسیما

حرکت رسانه ملی برای انعکاس صدای مردم و عدم حمایت از افراد خاص قابل تقدیر است

مشاهده ۶۱۸
۱۴۰۰/۰۸/۰۵- ۱۱:۰۴
تعداد بازدید:618

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، در نامه‌ای به رئیس رسانه ملی، اقدام رسانه ملی برای پخش خبر انتصاب داماد زاکانی را گامی‌بلند برای انعکاس صدا و دغدغه جمهور مردم و بی‌طرفی آن نسبت به احزاب، اقشار و افراد خاص دانست.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما از پخش خبر انتصاب داماد زاکانی قدردانی کرد و از آن به عنوان گامی‌بلند برای انعکاس صدا و دغدغه جمهور مردم و فاصله گرفتن از اینکه این رسانه صرفا صدای احزاب، اقشار و افراد خاص باشد، یاد کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جبلی

ریاست محترم سازمان صداوسیما

باسلام و احترام،

با عنایت به تهیه و پخش گزارش‌های دقیق و مستدل توسط همکاران جنابعالی که در روزهای اخیر نیز مورد استقبال فعالان عرصه رسانه و هموطنان عزیز قرار گرفت، ضمن قدردانی از معاونت سیاسی، خبرنگاران تیزبین و متولیان بخش‌های خبری، از رویکرد جدید رسانه‌ای جنابعالی که ابعاد نظارتی رسانه را ارتقا داده و فرهنگ عدالت و قسط را نهادینه می‍‌کند و صدای مردم و انتقاد سازنده را برجسته می‌سازد و می‌تواند به بهبود روندها و صریح‌گویی برای احقاق حقوق ملت کمک نماید، صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

گام بلند آن رسانه در راستای انعکاس صدا و دغدغه جمهور مردم و فاصله گرفتن از اینکه صرفا صدای احزاب، اقشار و افراد خاص باشد، روند قابل تقدیری است که استقبال هموطنان و همه دلسوزان را در پی داشته و همگان خواستار ادامه‌دار بودن این روند مطلوب هستند.

رجاء واثق دارم ادامه و تقویت رویکرد اتخاذ شده، باعث مردمی‌تر شدن و کاهش فاصله بین آن رسانه و برخی از اقشار و هموطنان( که در سال‌های اخیر از  رسانه ملی فاصله گرفته بودند)، خواهد شد.

از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات جنابعالی و همکاران محترمتان را مسالت می‌کنم.

امتیاز شما