امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

کتاب «پرنیان عشق» به چاپ دوم رسید

مشاهده ۱۶۷
۱۴۰۰/۰۸/۱۰- ۰۸:۳۶

چاپ دوم کتاب «پرنیان عشق» تألیف عصمت سپهری در انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در مقدمه این کتاب آمده است: در گام دوم انقلاب و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران همچنان درگیر هجمه ‌های فرهنگی و اجتماعی دشمن و استکبار جهانی بر پیکره نظام است. اما خانواده ‌های شهدا و ایثارگران، به‌ویژه زنان قهرمان، مادران، همسران، خواهران، و دختران شهدا درصدد حفظ انقلاب و نظام با تأسی به راه و پیام شهدا هستند.

بی ‌تردید رسانه ملی یکی از مهم ‌ترین پایگاه‌ های القای مقاومت، ایثار، امیدآفرینی، آگاهی ‌بخشی و ایجاد فضای آرامش در جامعه بوده و بهترین ابزار برای به‌تصویر کشیدن نقش مردم به ‌ویژه بانوان در این مقاومت فراگیر است. بنا به رسالت سازمان صداوسیما و امور بانوان و خانواده، به منظور ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، با توجه به اهمیت ‌بخشی به نقش خانواده‌های شهدا به‌ عنوان زنجیره راه شهدا و ادامه ‌دهنده مسیر آن ‌ها، و ترسیم پرده ‌ای منقش به یاد و نام شهدا، به‌منظور پاسداشت و ارج نهادن به فعالیت ‌های این‌ دسته از همکاران سازمانی، امور بانوان و خانواده اقدام به مصاحبه با بانوان شاغل سازمان کرده است که عضوی از خانواده ‌های شهدا و ایثارگران (مادر، خواهر، همسر، دختر شهید و جانباز دفاع مقدس) هستند.

چاپ دوم این کتاب در 132 صفحه رقعی، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 40.000 تومان به همت انتشارات سروش در اختیار علاقه مندان این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌ مندان برای تهیه این کتاب می‌ توانند از طریق فروشگاه با شماره 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شماره 66415401 تماس بگیرند. همچنین از طریق پیام‌ رسان واتس‌ اپ انتشارات سروش به شماره 09921605119 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

 

تصاویر

امتیاز شما