امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

همراه با برنامه «گفتاورد» در رادیو تهران

مشاهده ۱۶۷
۱۴۰۰/۰۸/۱۰- ۱۰:۲۸

شبکه رادیویی تهران امروز 10 آبان برنامه «گفتاورد» را به گرامیداشت سالروز درگذشت زنده یاد قیصر امین پور اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «گفتاورد» عنوان برنامه ای از رادیو تهران است که با حضور کارشناسان، به بحث و گفت و گو درباره موضوع های روز می‌پردازد.

این برنامه امروز به مناسبت درگذشت زنده یاد قیصر امین پور، به این شاعر اختصاص یافته است. چهارده سال از وفات قیصر امین پور گذشته، اما به واسطه آثاری که از او که برجای مانده، به نظر این شاعر زنده است، لذا به این بهانه امیر دبیری مهر سراغ هادی سعیدی کیاسری، نویسنده، پژوهشگر، شاعر و از دوستان نزدیک زنده یاد قیصر امین پور رفته و با او گفت و گو کرده است.

همچنین برنامه «گفتاورد» روز چهارشنبه 12 آبان به موضوع گرانی می‌پردازد.

ما ایرانی‌ ها با مسئله گرانی همزادیم و همیشه متاسفانه با این مسئله درگیر بودیم و هیچ وقت نتوانسته ایم از زیر بار سنگین گرانی‌ها نجات پیدا کنیم، در برخی از مقاطع بهبود حاصل شده و در برخی از مقاطع اوضاع وخیم شده است. ضرورت دارد تا درباره این موضوع با هدف پیدا کردن راهکارهای برون رفت از این وضعیت، با نخبگان، صاحب نظران و کارشناسان گفت و گو کنیم. همانطور که گرانی بدون علت ایجاد نمی‌ شود، بدون علت و اقدام هم رفع نخواهدشد، یکی از موضوعاتی که درباره گرانی مطرح است، تفاوت گرانی با گران فروشی است. از این رو امیر دبیری مهر، کارشناس مجری برنامه با دعوت از ایمان زنگنه، دکترای اقتصاد پولی و مالی، این سوال مهم و سوالات بسیار دیگری را پرسیده که می توانید این برنامه را 12 آبان از شبکه رادیویی تهران بشنوید.

برنامه «گفتاورد» روزهای زوج از ساعت 12:15 دقیقه روی آنتن رادیو تهران می رود.

امتیاز شما