امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

چاپ دوم کتاب «گاو از بزرگان است!» در سروش

مشاهده ۱۸۳
۱۴۰۰/۰۸/۱۱- ۱۰:۳۹

انتشارات سروش چاپ دوم کتاب «گاو از بزرگان است!» با درون‌ مایه طنز انتخاباتی، تألیف دکتر اسماعیل امینی را منتشر و روانه بازار نشر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کتاب «گاو از بزرگان است!» به قلم دکتر اسماعیل امینی، طنزپرداز و منتقد کشورمان در انتشارات سروش منتشر شد. این کتاب که به مسائل و مشکلات جاری با زبان طنازانه‌ ای می‌ پردازد، حاوی مطالبی خواندنی درخصوص برهۀ سرنوشت‌ ساز انتخابات است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

سیاست وقتی به درد روزنامه‌ نگار می‌ خورد که نان و آب داشته باشد و آن هم موقع انتخابات و تقسیم مناصب و غنائم است، یعنی در زمان برّه‌کُشان و پیچیدن بوی دل‌ انگیز کباب و جوجه‌کباب در محافل و مجامع تبلیغاتی و سیاسی و جناحی و حزبی! یعنی همان موقعی که دستگاه مشترک مورد نظر در دسترس است و همه مردمی می‌شوند و مقامات کمیاب و نایاب به میان مردم می‌ آیند و مسئولان گره بر پیشانی و اخم بر ابرو، لبخند می‌ زنند و مهربان می‌ شوند.

در همین دوران کوتاه پیش از هر انتخابات که مانند دوران کوتاه نامزدی، پر از لبخند و شیرینی و مهمانی و حرف‌ های قشنگ است و نامزدها دست در دست هم روی ابرها کاخ‌های رویایی می‌ سازند...

چاپ دوم این کتاب در 163 صفحۀ رقعی، شمارگان 300 نسخه و با قیمت 50.000 تومان به همت انتشارات سروش در اختیار علاقه مندان این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌ مندان برای تهیه این کتاب می‌ توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس بگیرند. همچنین از طریق پیام‌ رسان واتساپ انتشارات سروش به شماره 09921605119 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

تصاویر

امتیاز شما