امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

«غروب سلطه» ویژه برنامه 13 آبان از رادیو تهران

مشاهده ۱۴۷
۱۴۰۰/۰۸/۱۲- ۰۸:۱۰

استقرار واحد سیار رادیویی در محل مراسم 13 آبان در تهران و پخش مستقیم بخش هایی از مراسم و سخنرانی، بخشی از ویژه برنامه «غروب سلطه» از رادیو تهران است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «غروب سلطه» کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که به مناسبت 13 آبان طراحی شده است. این برنامه با استقرار واحد سیار رادیویی در محل مراسم 13 آبان در تهران و پخش مستقیم بخش هایی از مراسم و سخنرانی به صورت مستقیم روی آنتن می رود.

ویژه برنامه «غروب سلطه» از زوایای مختلف به بررسی حماسه 13 آبان سال 58 و تحلیل سیاست های آمریکا در ایران و واکنش به تسخیر لانه جاسوسی می‌پردازد.

بررسی ابعاد گوناگون حوادث 13 آبان با حضور افراد تاثیرگذار در رویداد 13 آبان، از جمله گفت و گوی حضوری با عبدالحسین روح الامینی، از دانشجویانی که در سال 58 در تسخیر سفارت آمریکا حضور و نقش فعال داشت،  گفت و گو با چهره ماندگار هنر، اسفندیار قره باغی، خواننده سرود ماندگار آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو و گفت و گو با خانواده شهید علی لندی، دانش آموز فداکار ایذه ای(همزمانی چهلم این شهید با روز 13 آبان) از بخش های برنامه است.

همچنین بخش مستند ویژه برنامه «غروب سلطه» به سه رویداد در 13 آبان از جمله تبعید امام در سال 43، شهادت دانش آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 اشاره می‌کند.

ویژه برنامه «غروب سلطه» را با اجرای محمدحسین‌ هاشمی، گزارشگری مهدی اسماعیلی و نویسندگی و آیتم سازی فاطمه عبدالوند بشنوید.

امتیاز شما