امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

طنین فریاد استکبار ستیزی مردم کهگیلویه و بویراحمد در شبکه دنا

مشاهده ۱۹۱
۱۴۰۰/۰۸/۱۲- ۱۲:۵۲

به مناسبت حماسه 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، فریاد استکبار ستیزی مردم کهگیلویه و بویراحمد از شبکه دنا پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای دنا به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ویژه برنامه «13 آبان» را از ساعت 9:30 پنج شنبه روی آنتن می‌برد و مراسم این روز را از یاسوج خیابان جمهوری اسلامی، دهدشت مصلای نمازجمعه، گچساران گلزار شهدا، لنده و باشت از ساعت 10 صبح به تصویر می‌کشد.

پخش فیلم سینمایی، سرود، ویژه برنامه انقلاب دوم، تقویت روحیه استکبارستیزی در جوانان، گفت و گو با کارشناسان درباره اهمیت روز ۱۳ آبان، پخش سرودهای حماسی، تلفن و پیام های مردمی، مصاحبه با مردم به ویژه دانش آموزان از مهم ترین برنامه‌های سیمای شبکه استانی دنا در این رویداد مهم است.

 رادیو دنا نیز در برنامه صبح دنا، بهون مهر، معرفی کتاب پیام استان و دیگر برنامه‌های روزانه خود به این رویداد مهم می‌پردازد.

صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد همچنین با انتشار بیانات رهبر انقلاب درباره ماهیت ۱۳ آبان، تولید مونش گرافیک و پوستر، انعکاس برنامه‌های سیما و انتشار آن در فضای مجازی مخاطبانش را در این بخش هم همراهی می‌کند. 

پوشش رویدادهای 13 آبان در یاسوج و شهرستان‌ها و تهیه گزارش هایی به مناسبت این روز ملی و حماسه آفرین و پخش آنها در بخش های خبری رادیو و تلویزیون، تولید و ارسال خبر گرامیداشت یوم الله 13 آبان برای پخش از بخش های مختلف خبری شبکه‌های ملی هم رویکرد اصلی شبکه استانی دنا در حوزه خبر است.

به همین منظور سیمای دنا با هفت گروه و استقرار واحد سیار تلویزیونی در مسیر راهپیمایان در شهر یاسوج به صورت زنده تمام صحنه های این راهپیمایی دشمن شکن را به تصویر می‌کشد. 

رادیو دنا هم با چهار گروه خبری به پوشش اخبار این روز می‌پردازد.

واحد خبر شبکه استانی دنا نیز با ۱۸ گروه تصویربرداری، گزارشگری و خبرنگاری آماده است تا حماسه 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را در این استان پوشش دهد.

واحد فرستنده‌های رادیویی و تلویزیونی در تپه نور شهدا یاسوج، کوه سیاه کهگیلویه، گچساران و لیکک نیز در آمادگی کامل قرار دارند.

 

امتیاز شما