امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

درخشش «ستاره ها» در آسمان شبکه قرآن

مشاهده ۴۴۷
۱۴۰۰/۰۸/۱۵- ۱۴:۳۵

این هفته برنامه «ستاره‌ ها» با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم، روزهای فرد روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «ستاره‌ ها» با حضور نخبگان قرآنی، گفت و گویی متفاوت و جذاب را با حافظان و قاریان کلام وحی رقم می زند.

مهمانان برنامه «ستاره‌ ها» در روز یکشنبه 16 آبان، محمد حسین شکریان از قاریان و حافظان قرآن کریم از استان البرز، روز سه شنبه 18 آبان، زهرا قربانی از نخبه‌ ها و حافظان استان اصفهان خواهد بود.
همچنین پنجشنبه 20 آبان ساعت 22 گفت و گو و مستند زندگی علی رضا زاده جویباری از استان قم که حافظ کل قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه است، تقدیم مخاطبان می‌ شود.

«ستاره‌ ها» به معرفی حافظان، قاریان و نخبگان قرآن کریم که در مشاغل و حرفه‌ خود نیز جزو برترین‌ها به حساب می‌آیند می‌پردازد.
مستند زندگی مهمانان برنامه نیز از دیگر بخش های جذاب ستاره‌های قرآنی است که در آن سعی شده است برشی از زندگی آن‌ها در این برنامه را به نمایش در آورد.
حافظان و قاریانی که از سراسر کشور در این برنامه حضور پیدا می‌کنند، علاوه بر موفقیت در فعالیت های فرهنگی و قرآنی، در جنبه‌های دیگر زندگی شخصی خود از جمله تحصیلات، ورزش، شغل و فعالیت های اجتماعی هم از جایگاه قابل توجهی برخوردار هستند.

«ستاره‌ ها» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیماست که با اجرای محسن قره شیخ لو و خانم شکیبایی، روزهای فرد ساعت 22 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.
علاقه مندان می توانند فایل این برنامه‌ ها  را از پایگاه اطلاع رسانی این شبکه به آدرس www.qurantv.ir دریافت کنند.

امتیاز شما