امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پوشش رسانه ملی در تحولات اخیر روی موج رادیو تهران

مشاهده ۱۳۰
۱۴۰۰/۰۸/۱۶- ۰۹:۵۶

برنامه «گفتاورد» رادیو تهران روز دوشنبه 17 آبان، با بحث و تبادل نظر درباره پوشش خبری رسانه ملی در تحولات اخیر روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ساناز باقری، تهیه کننده برنامه «گفتاورد» گفت: رسانه‌ها در همه جای دنیا بر تحولات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تاثیر می‌گذارند و البته از این تحولات، تاثیر هم می‌ پذیرند و مطالعه این تاثیر و تاثر، یکی از حوزه‌های مطالعاتی کارشناسان علوم ارتباطات و مدیریت رسانه است.

به گفته این تهیه کننده صدا و سیما هم مثل بقیه سازمان‌های رسانه ای از تحولات اجتماعی ما تاثیر می‌ گیرد و بر آن تاثیر می‌ گذارد، البته توقعات از رسانه ملی متفاوت است. در هفته‌های گذشته با هکی که در سامانه سوخت رسانی کشور صورت گرفت، می توانست این مسئله منجر به بروز مشکلاتی و حتی پیامدهای امنیتی و انتظامی در کشور باشد، خیلی از کارشناسان ارتباطات و رسانه معتقد هستند که عملکرد صدا و سیما در این اتفاق، سنجیده تر و بهتر از گذشته بود و این باعث شد که مسئله به خوبی در حوزه افکار عمومی مدیریت شود و با مشارکت و همدلی مردم، ما از این مسئله ای که می توانست تبدیل به بحران شود، عبور کنیم.

در برنامه «گفتاورد» 17 آبان،  امیر دبیری مهر، کارشناس مجری درخصوص موضوع کارکرد رسانه در مواجهه با مسائل اجتماعی و حتی اقتصادی کشور، با دکتر سید مرتضی، موسویان استاد و پژوهشگر ارتباطات گفت و گو می‌کند.

علاقه مندان می توانند این قسمت از برنامه «گفتاورد» را ساعت 12:15 دقیقه از رادیو تهران روی موج اف. ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوند.

امتیاز شما