امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

رقابت شرکت‌ های برتر حوزه دانش بنیان در شبکه یک سیما

مشاهده ۴۱۴
۱۴۰۰/۰۸/۱۷- ۱۴:۳۶

مسابقه تلویزیونی «کارویا» با هدف شناسایی و رقابت شرکت‌ های برتر حوزه دانش بنیان از شبکه یک پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مسابقه تلویزیونی «کارویا» که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی تولید شده است از امشب دوشنبه ۱۷ آبان، با هدف مشارکت شهروندان در تامین مالی گروهی از طرح های دانش بنیان روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
این مسابقه با محور ارائه‌ آسانسوری (بسیار کوتاه) درصدد است تا با شناساندن ایده‌ ها و طرح‌ هایی که به محصول یا خدمات رسیده‌ اند، علاوه بر حمایت مالی از آن‌ ها، فرصت سرمایه‌ گذاری مردمی را نیز فراهم کند.
آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکت‌ های دانش‌ بنیان و استارتاپ‌ های موفق و مزیت‌ های اقتصادی ایران، مهمترین نکاتی است که در این مسابقه تلویزیونی به آنان توجه می‌ شود و با پایان مراحل فنی به زودی پخش می‌ شود.
مسابقه تلویزیونی «کارویا» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تولید و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌ بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر می‌ پردازند تا طرح‌ های برتر شناسایی و مورد حمایت مردمی قرار گیرند.
در این برنامه تلویزیونی با توجه به نقش و جایگاه تامین مالی جمعی به عنوان ابزار مالی جدید برای توسعه شرکت‌ های دانش بنیان، سه سکوی دانش بنیان در فرابورس با این مسابقه همکاری دارند.
شهروندان برای سرمایه گذاری در طرح های دانش بنیان در قالب این مسابقه می‌ توانند پس از پایان هر مسابقه به سایت «کارویا. تی وی» وارد شده و با استفاده از راهنمای ثبت نام اقدام به سرمایه گذاری کنند و همچنین بیمه سرمایه خود را از طریق لینکی که در این سایت ارائه شده، مشاهده کنند.
هر فرد حقیقی می تواند پنج درصد سرمایه مورد نیاز طرح های دانش بنیان موجود در مسابقه را تامین کند.
مسابقه تلویزیونی «کارویا» که پخش اولین قسمت آن از امشب خواهد بود، از این پس روزهای دوشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش می‌ شود.
تکرار این مسابقه نیز در روزهای چهارشنبه و جمعه ساعت هشت و نیم صبح روی آنتن می رود.

امتیاز شما