امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
در گفت و گو با مهر مطرح شد؛
در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

«کاردان» پیگیر دغدغه‌های اقتصادی مخاطب است

مشاهده ۵۰۹
۱۴۰۰/۰۸/۱۸- ۱۱:۵۷
تعداد بازدید:509

رادیو اقتصاد در هفته جهانی کارآفرینی، راه‌های رسیدن به کسب و کار نوین را تبیین می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علی مروی مدیر گروه کسب و کار رادیو اقتصاد با اشاره به برنامه «کاردان» که به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی روی آنتن می‌رود به خبرنگار مهر گفت: در این برنامه با حضور کارآفرینان نمونه کشور علاوه بر استفاده از تجربیات آنها و اطلاع‌رسانی از راه‌های دستیابی آنها به کارآفرینی، به سوالات مخاطبان در حوزه‌های مختلف پاسخ داده می‌شود.

وی ادامه داد: معرفی فناوری‌های نوین، شبکه‌های موفق کارآفرینی و اعلام آخرین وضعیت کارآفرینی در کشور از دیگر محورهای این برنامه است.

مروی اظهار کرد: یکی از نقاط مثبت این برنامه پاسخگویی کارآفرینان به مشکلات مخاطبان حتی پس از اتمام برنامه است و تعامل بین آنها در بیرون از رادیو و در طول سال نیز ادامه خواهد داشت.

مدیر گروه کسب و کار رادیو اقتصاد با اشاره به مطالبات مردم از این شبکه اظهار کرد: عمده سوالات مردم در حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی و اینترنتی است. در این برنامه هم مسئولان وزارت کار نیز طرح‌ها و برنامه‌های خود را برای گشایش کسب‌وکارها اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به پرداخت به خبرهای مرتبط با پارک‌های فناوری نیز یادآور شد: از دیگر آیتم‌های این برنامه اخبار خدمات و برنامه‌های پارک‌های علم و فناوری و کسب و کارهای اینترنتی برای مخاطبان است

مروی در پایان درباره پرداخت به کسب و کارهای نوین در این شبکه تصریح کرد: یکی از سیاست‌های رادیو اقتصاد توسعه کارآفرینی و کسب و کارهای نوین است که ما در طول سال و در برنامه‌های مختلف شبکه به این مهم می‌پردازیم.

برنامه «کاردان» در هفته جهانی کارآفرینی به تهیه کنندگی نازنین کتابچی و گویندگی فاطمه شعبانی از ساعت ۲۲:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما