امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

جشنی برای قدردانی از استاد تمام دانشگاه صدا و سیما

مشاهده ۴۶۷
۱۴۰۰/۰۸/۱۹- ۱۳:۲۹

دانشگاه صدا و سیما از خدمات علمی وپژوهش های ارزشمند دکتر احمد ضابطی جهرمی، استاد تمام و عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با هفتادمین سال تولد دکتر ضابطی جهرمی، دانشگاه صدا و سیما در مراسمی از خدمات گرانقدر این استاد برجسته قدردانی کرد.

در این مراسم ازدیوار نگاره ای که به تصویر استاد ضابطی جهرمی مزین شده بود پرده برداری شد.

همچنین از جدیدترین تألیف استاد با عنوان « نظریه‌ها و گفتمان‌های سینمای مستند» رونمایی شد. جهرمی در این مراسم رمز موفقیت دانشگاه صدا و سیما را همدلی و همبستگی بین همه ی کارکنان آن دانست.

دکتر ضابطی جهرمی از سال 1359 در دانشگاه صدا و سیما مشغول به تدریس شد.او دارای دکتری پژوهش هنر در شاخه هنرهای دراماتیک از دانشگاه هنر است و در کارنامه ی آموزشی خود سوابقی از قبیل؛ عضو هیئت علمی دانشکده صدا و سیما، مدرس سینما و تلویزیون، مستندساز، مؤلف و پژوهشگر سینما و تلویزیون، کارگردان و تدوین‌گر فیلم، دارنده دانشنامه شایستگی علمی تدریس در کالج‌های بین‌المللی رادیویی و تلویزیونی و متدولوژی تدریس فیلم را دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما که به پدر علم تدوین نیز ملقب است فیلم های بلند سینمایی و مستند فاخری را تدوین کرده است. جهرمی‌کتاب های ارزنده بسیاری به رشته تحریر در آورده است.

 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1398 او را به عنوان استاد نمونه ی کشوری معرفی کرد.

امتیاز شما