امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

مرور آثار «لوئیس کو» در شبکه نمایش

مشاهده ۷۵۳
۱۴۰۰/۰۸/۲۲- ۰۸:۲۸

آثار «لوئیس کو» این هفته در بخش صحنه گران شبکه نمایش مرور می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه نمایش هفته پیش رو در بخش صحنه گران به مرور آثار «لوئیس کو»، از بازیگران شناخته شده هنگ کنگی و شرق آسیا می‌پردازد. فیلم های خانوادگی ساعت 19 نیز از دیگر برنامه‌های این شبکه هستند.
«انار»، «آخرین مجرد»، « لب دریا »، «یونس»، «مرگ سپید»، «حرفه ای»، «ایستگاه اتمسفر» فیلم و تله فیلم های ایرانی ساعت 13 شبکه نمایش هستند که از شنبه 22 تا 28  آبان پخش می‌شود.
فیلم های منتخب خانوادگی که بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش را تشکیل می دهند در هفته پیش رو به ترتیب فیلم های «تفریح با دیک و جین»، «جولی و جولیا»، «عملیات ناممکن»، «بهترین دوست من»، «باغبان»، «غول پول» و «حماسه ساز» را برای مخاطبان در نظر گرفته است.
«لوئیس کو» بازیگر هنگ کنگی متولد 1971، با حضور در سریال های تلویزیونی از 1999 تا 2001 تبدیل به چهره ای شناخته شده در تلویزیون شده است و سپس وارد سینمای این منطقه شد. سال ها حضور در سینمای هنگ کنگ و شرق آسیا، در کنار بازیگرانی چون «جکی چان»، او را تبدیل به چهره ای شناخته شده در بین علاقه مندان سینمای جهان کرده است. لوئیس کو در حال حاضر تبدیل به یکی از نمادهای سینمای هنگ کنگ شده و در تالار افتخارات سینمای این منطقه در بین مشاهیر جا گرفته است. او در سال 2017 با بازی در فیلم «تضاد» موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر «جشنواره فیلم آسیا»  و همینطور سی هفتمین جشنواره فیلم «هنگ کنگ» شد. فیلم های منتخب این بازیگر که ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شوند «پرستار اجباری»، «طوفان»، «فرار از جهنم»، «شنود 3»، «معلم دهکده»، «آقا و خانم شگفت انگیز» و «فریاد قهرمانان»هستند.
فیلم های جذاب «داری دیوونم می‌کنی»، « تنها در اعماق»، «سرنوشت یک مرد»، «ایموس و اندرو»، «جزیره»، «خون به پا خواهد شد» و «پناهگاه» ساعت 23 از شبکه نمایش پخش می‌شوند.
«حرفه ای» با بازی ژان پل بلموندو، «سفر پر ماجرا » «نیکلاس نیکلبی» ، «شعله‌های آتش»، «قطار سریع السیر فون رایان »، «ویلا می تازد» و «هری کثیف» نیز منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش در ساعت یک بامداد هستند.

ویدئوها

امتیاز شما