امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پیگیری مشکلات مردم رویکرد جدید برنامه «بازتاب» شبکه فارس

مشاهده ۵۰۱
۱۴۰۰/۰۸/۲۵- ۰۹:۳۲

برنامه «بازتاب» با رویکردی جدید و مطالبه گرانه هر هفته از شبکه فارس روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا باغبانمنش، معاون سیمای شبکه استانی فارس گفت: این برنامه مشکلات مردم را از لحاظ اولویت و به روز بودن پیگیری و تا رسیدن به نتیجه دنبال می‌کند. باغبانمنش افزود: در برنامه «بازتاب» گزارش مردم در خصوص مشکلاتشان به صورت مستند پخش می‌شود و مسئولان مربوطه با حضور در استودیو یا از طریق ارتباط زنده پاسخگوی مشکلات می‌شوند. در برخی از قسمت های برنامه «بازتاب» اظهارنظرهای مسئولان در خصوص موضوع به صورت نریشن تصویر به نمایش درمی آید تا مخاطبان بهتر در جریان دیدگاه‌ها قرار بگیرند.

معاون سیمای شبکه فارس در ادامه افزود: این برنامه با دو مجری روی آنتن می رود که یک مجری گفت و گو با مهمانان را پیش می‌برد و مجری دیگر پیامک های مردم را در خصوص موضوع بیان می‌کند و در حین برنامه اگر گفته‌های مسئولان با پیشینه موضوع مطابقت نداشته باشد، آن را یادآور می‌شود. باغبانمنش همچنین تصریح کرد: در رویکرد جدید برنامه «بازتاب» موضوع بررسی شده در برنامه آرشیو و در تاریخ وعده داده شده مسئولان برای حل مشکلات، نتیجه وعده‌ها پیگیری می‌شود. 

برنامه «بازتاب» به تهیه کنندگی اله بخش بهارسعدی، کارگردانی محمدجواد پوست پرداز و با اجرای حمیدرضا پاک نیت و علیرضا پرنیان، چهارشنبه‌ها از ساعت 21:15 به مدت یک ساعت روی آنتن سیمای فارس می رود.

تصاویر

امتیاز شما