امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس برنامه‌های هفته بسیج از شبکه دنا

مشاهده ۲۱۵
۱۴۰۰/۰۸/۲۶- ۱۲:۴۸

نشست هم اندیشی مسئولان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به منظور اجرای هر چه بهتر برنامه‌های هفته بسیج با مدیرکل و معاونان شبکه استانی دنا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، امیر رئوف، مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در نشستی که به این منظور با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه فتح استان برگزار شد، گفت: صداوسیما به عنوان تریبون نظام در مناسبت های مختلف برنامه‌های گوناگونی را تدارک می‌بیند و وظیفه آن نیز تنویر افکار عمومی و انعکاس خدمات نظام به مردم است. رئوف با بیان اینکه بیش از چهار دهه از تشکیل و فعالیت بسیج می‌گذرد، افزود: پرچم پر افتخار بسیج همواره در طول حیات نظام جمهوری اسلامی‌ ایران برافراشته است، بنابر این وظیفه خود می دانیم که در این رسانه نیز به تبیین جایگاه بسیج و اقدامات اثر بخش آن به خوبی بپردازیم. وی همچنین به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کیفیت و اثر بخشی برنامه‌های تولیدی در حوزه رسانه اشاره کرد و افزود؛ در انعکاس برنامه‌ها و دستاوردهای بسیج باید اهتمام ویژه ای داشته باشیم. مدیرکل شبکه دنا گفت: همه ایام هفته بسیج است اما یک هفته را به عنوان نمادین مشخص کرده اند که باید برنامه ریزی و حمایت کافی صورت گیرد تا رسانه بتواند به شکلی اثر بخش فعالیت های بسیج را به نمایش بگذارد. رئوف در ادامه بر ضرورت همکاری بیشتر معاونت فرهنگی سپاه فتح، مرکز آفرینش های هنری ادبی بسیج استان و فضای مجازی برای تولید آثار با کیفیت در زمینه فعالیت های بسیج جهت پخش از رسانه ملی تاکید کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج به تعامل و همکاری صدا و سیمای استان در زمینه پوشش برنامه‌های سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: شبکه دنا در سال های اخیر همکاری بسیار خوبی با سپاه فتح و بسیج داشته است که این تعامل جای تقدیر فراوان دارد. 

 هفته بسیج با شعار «بسیج پاره تن مردم» از ۲۹ آبان آغاز می‌شود و تا ۵ آذر ادامه دارد.

.

امتیاز شما