امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

«پنج دری» با عجله از رادیو یزد به روی آنتن می رود

مشاهده ۱۰۱۷
۱۴۰۰/۰۸/۲۷- ۱۱:۳۷

برنامه «پنج دری» که برنامه عصرگاهی رادیو یزد است امروز به موضوع عجله کردن می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پنج دری» که با لهجه  شیرین یزدی پخش می‌شود با ایجاد فضایی شاد و نشاط آور ، در پاییزسال1400 اوقاتی خوش را برای مخاطبان خود رقم می زند، ضمن این که در هر برنامه به یک موضوع اجتماعی یا فرهنگی پرداخته می‌شود.
این برنامه شامل بخش های طنز مشاوره با استاد قارپوز، پنج خبر در پنجدری، آقای قمپز و اخبار ایرا اورا به نویسندگی نسرین وافی، ماجراهای طنز آبا و آبی بی به نویسندگی مژگان جعفری، آیتم معرفی کتاب با صدای ندا هوشمند، مسابقه تلفنی و گزارش می‌شود.
برنامه «پنج دری» به گویندگی امیدحسین مرشدی و مهدیه شریفی، محبوبه زارعیان و مجتبی معتمدی، نویسندگی مهدیه حسین مرشدی و فاطمه دانایی، گزارشگری مژگان سازنده به مدت 90دقیقه به طور زنده روی موج اف ام ردیف ۹۴/۵ و۱۰۷/۵ مگاهرتز وموج ای ام ردیف ۷۴۷ کیلوهرتز از رادیو یزد پخش می‌شود.
موضوع برنامه «پنج دری» شنبه 29 ابان خوبی‌ها و بدی‌های عجله در کار و زندگی است.  شنوندگان می توانند با شماره تلفن 3747 یا سامانه پیامکی 300003747 با برنامه ارتباط برقرار کنند.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ به مدت90 دقیقه با دو گروه عوامل به تهیه کنندگی نسرین وافی و مریم تقی زاده از رادیو یزد به صورت زنده پخش می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما