امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بازنمایی تفکر وفرهنگ بسیجی، محتوای اصلی برنامه‌های صداوسیمای فارس به مناسبت هفته بسیج

مشاهده ۱۸۱
۱۴۰۰/۰۸/۲۷- ۱۳:۴۱

صداوسیمای فارس به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متعددی را با رویکرد تبیین تفکر و فرهنگ بسیج تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌های سیمای مرکز فارس از 29 تا 4 آذر به طور ویژه رنگ و بوی بسیج می‌گیرد:

ویژه برنامه «مدرسه عشق» از 29 تا 4 آذر ساعت 13:30 با موضوع  گفت و گو با گروه‌های مختلف بسیج همزمان از شبکه‌های شما و فارس روی آنتن می رود.

 ارتباط زنده با نخبگان بسیجی در شیراز و شهرستان‌های استان در خصوص دستاوردها و موفقیت های علمی ، ورزشی و اقتصادی در برنامه «صبح پارسی» ساعت 8، دعوت از بانوان بسیجی موفق در عرصه‌های مختلف در برنامه «کاشانه مهر» ساعت 10، دعوت از نخبگان بسیجی همراه با خانواده‌هایشان در برنامه شبانه «دلگشا» ساعت 21:15 از مهمترین این برنامه‌هاست.

پخش فیلم داستانی «مردم بالادست» برای نخستین بار با معرفی شهید امانی از شهدای شهرستان اقلید ساعت 21:15 پنج شنبه 4 آذر و سریال «خوش رکاب» با موضوع موفقیت روحیه بسیجی در کارها یکشنبه 30 آبان، علاقه مندان به هنرهای نمایشی را در هفته بسیج همراهی می‌کند. 

برنامه پرمخاطب «خوشا شیراز» جمعه 5 آذر همزمان با روز تشکیل بسیج مستضعفین با دعوت از هنرمندان و قهرمانان ورزشی بسیجی ساعت 9 زنده از شبکه‌های شما و فارس پخش می‌شود.

صدای فارس هم  برنامه«مدرسه عشق»،  نمایش هایی با حال و هوای تفکر و روحیه بسیجی، اطلاع رسانی به مردم در خصوص برنامه‌های هفته بسیج در نقاط مختلف استان، برنامه صبحگاهی «سلام کاکو»، گفت وگو با اقتصاددانان بسیجی در برنامه «تکاپو»، مستند گزارشی «ایران 626» با معرفی فعالیت های شاخص اقتصادی بسیجیان، برنامه «نوجوان و جوان» با دعوت از نوجوانان و جوانان بسیجی را روانه آنتن می‌کند.

برنامه «شب چراغ» با معرفی فعالیت های هنری هفته بسیج و برنامه «نویسا» با معرفی نویسندگان برتر بسیجی از دیگر برنامه‌های رادیو فارس به مناسبت هفته بسیج است.

معاونت فضای مجازی فارس نیز با تهیه و تولید پادکست، موشن گرافی، بنر و ویدیوکلیپ هایی با نام های «جهاد گران بی مدعا» به منظور بازنمایی فرهنگ بسیج به عنوان یک فرهنگ راهگشا و مردمی‌برای حل مشکلات، «تولید وطن» با هدف معرفی دستاوردهای کارآفرینی بسیجیان و تقطیع برنامه‌های سیما و صدا در هفته بسیج و انتشار آن‌ها در فضای مجازی با مخاطبان شبکه فارس است.

معاونت خبر فارس نیز پوشش رویدادهای خبری هفته بسیج ، تهیه گزارش های تولیدی به مناسبت این ایام با موضوع موفقیت ها و دستاوردهای بسیج در عرصه‌های گوناگون و پخش آنها در بخش های خبری 11 و 16 رادیو و 16:45، 20:45 و 23:15 تلویزیون  را در این هفته در دستور کار دارد.

 

 

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما