امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بزرگداشت هفته بسیج در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی

مشاهده ۲۰۰
۱۴۰۰/۰۸/۲۹- ۱۴:۰۵

همزمان با بزرگداشت هفته بسیج ویژه برنامه‌های متنوعی از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، توجه به فعالیت های بسیج در شرایط اپیدمی‌کرونا، برگزاری کمک های مومنانه و جهادی، فعالیت های بسیج ، نقش کارآفرینان بسیج در حوزه‌های اقتصادی ، فعالیت های بسیج در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، بسیج و فضای مجازی، بسیج و نقش آن در امنیت ملی و منطقه ای و .. از موضوعاتی است که در این ویژه برنامه‌ها بررسی می‌شوند.

معاونت سیما در کنار پرداختن به موضوع هفته بسیج و از جان گذشتگی‌های این دلاورمردان گمنام در برنامه‌های روزانه «سحرلر، عائله، تبریزیم، گئجه لر » ، ویژه برنامه‌هایی چون پوشش زنده «رزمایش اقتدار جهادی بسیج»، پوشش زنده آیین تجلیل از مادران شهید استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و همچنین مراسم رونمایی از کتاب  «تنها گریه کن» و انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب همزمان با سایر مراکز و ویژه برنامه «عشق مدرسه سی» را در فهرست برنامه‌های خود گنجانده است. 

رادیو آذربایجان شرقی در این هفته علاوه بر پرداختن به مناسبت هفته بسیج در برنامه‌های روزانه «سحرلر، خانواده، دانیشیق، صدای ورزش، آخشاملار، فصل جوانی و .. » ویژه برنامه‌های «شجره طیبه» ، «کرونا»، «سیزلر مسئوللار » ، «بسیج در کلام امامین انقلاب» ، «مسابقه هم شاگردی» و «مشق عشق» را به روی آنتن می‌برد.

رادیو شهری مراغه هم در این هفته در برنامه‌های «سحر گوروشی، آخشاملار ، یاشاییش نغمه سی، رحمت قاپیسی، قالارقی یول» به طور مفصل به موضوع بسیج و نقش آن در برهه‌های مختلف کشور پس از تشکیل این نهاد می‌پردازد.

رادیو برون مرزی تبریز هم در این ایام سعی می‌کند با تهیه و پخش برنامه‌های «چراغ، سلام دینله ییجی، پرسپکتیو، ایران بازاری، شناور، شهیدلر خیابانی، پنجره، آچیق سوز» شنوندگان خود را در جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز بیش از پیش با فعالیتهای بسیج مستضعفین در جمهوری اسلامی ایران و نقش بی بدیل آن در امنیت منطقه آشنا کند. تهیه و پخش گزارشهای خبری از موفقیت بسیج علوم پزشکی تبریز در کسب رتبه برتر کشوری، از حاج مقصود پورردای پدر بزرگوار شهیدان والامقام امیر و رضا پوررادی، از رزمایش اقتدار جهادی بسیج در تبریز و شهرستان مراغه و همچنین پوشش برنامه‌های خبری بسیج در سطح استان؛ و نیز نشر و پخش گزارش های فوق در وبسایت و صفحات این معاونت در فضای مجازی بخشی از معاونت اطلاعات و اخبار این مرکز در هفته بسیج شمرده می‌شود.

معاونت فضای مجازی مرکز آذربایجان شرقی نیز در کنار سایر معاونت ها با تولید و انتشار کلیپ، مستند، عکس نوشت، اینفوگرافی فعالیت‌های بسیج ، پادکست، بارگزاری تولیدات ویژه مرکز در شبکه‌های اجتماعی و .. مخاطبان خود را همراهی می‌کند.

امتیاز شما