امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

علل کاهش تمایل خانواده‌ها به فرزندآوری زیر ذره بین رادیو تهران

مشاهده ۲۶۳
۱۴۰۰/۰۹/۰۱- ۰۹:۵۶

برنامه «گفتاورد» امروز 1 آذر با موضوع علل کاهش زاد و ولد در خانواده‌ها روی آنتن شبکه رادیویی تهران می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ساناز باقری، تهیه کننده برنامه «گفتاورد» با اشاره به این که تورم‌های اقتصادی و نرخ زاد و ولد، دو مسیر مخالف هم را در پیش‌ گرفته‌اند، گفت: هرچه تورم در سطح جامعه افزایش پیدا می‌یابد، تمایل خانواده‌ها برای فرزندآوری با شیب تندی رو به کاهش است. اگر مشکلات اقتصادی مانع جدی برای فرزندآوری است، چرا افراد دارای تملک مالی فرزند نمی آورند؟ واقعا ریشه مشکل کاهش زاد و ولد در چیست و قانون و تشکل های حمایتی و دولتی چه کمکی برای رفع این مشکل می‌کنند؟ در برنامه امروز «گفتاورد» امیرحسین بانکی پور، نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده‌ها به این پرسش ها پاسخ می دهد.  

وی با اشاره به موضوع برنامه «گفتاورد» در روزهای آتی افزود: اخباری منتشری شده بالغ بر اینکه مصرف گاز در ایران برابر با دوازده کشور ثرتمند اروپایی است، اما علت این میزان مصرف نامتعارف ریشه در چه چیزی دارد؟، آیا مصرف خانگی برای پخت و پز، بخاری‌ها و ... دلیل این حجم سنگین از مصرف گاز است یا دلیل دیگری دارد؟ این قسمت از برنامه «گفتاورد» را چهارشنبه 3 آذر، با حضور دکتر سعید توکلی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت گاز استان تهران دنبال کنید.

باقری در پایان یادآور شد: برنامه «گفتاورد» روزهای زوج از ساعت 12:15 دقیقه، با اجراکارشناسی امیر دبیری مهر روی آنتن رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

امتیاز شما