امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

حکایت فرهنگی ارزشمند در «مدرسه عشق» شبکه دنا

مشاهده ۲۱۸
۱۴۰۰/۰۹/۰۱- ۱۳:۰۰

همزمان با بزرگداشت هفته بسیج، صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد از جانفشانی و ارزش های بسیج در هشت سال دفاع مقدس می گوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه استانی دنا به مناسبت هفته بسیج با دعوت از کارشناسان و فعالان بسیجی در برنامه‌های زنده و روزانه این رسانه، به اهمیت بسیج و ارزش های هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد.

 به همین منظور سیمای استانی دنا، برنامه‌ «صبح دنا» را در هفته بسیج با حضور کارآفرینان و نخبگان بسیجی به تصویر در می آورد و برنامه شبانه «ایلدار» هم در طول هفته بسیج با حضور فرماندهان بسیجی، ایثارگران، خانواده‌های شهدای بسیجی و اقشار مختلف مردم استان روی آنتن می‌برد و به نقش و اهمیت بسیجیان در زمان دفاع مقدس و شرایط کرونایی کشور می‌پردازد.

این شبکه تلویزیونی همچنین با پخش فیلم های داستانی، مستند، سخنان رهبری، وله‌های کوتاه با موضوع رشادت های رزمندگان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس به صورت اختصاصی به موضوع بسیج و فرهنگ بسیج می‌پردازد.

رادیو دنا هم برنامه «مدرسه عشق» را هر روز تا پایان هفته بسیج روی آنتن می‌برد. اطلاع رسانی از خاطرات بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس، بسیج در کلام امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و گزارش مردمی از دیگر بخش های این برنامه است.
معاونت خبر شبکه دنا نیز علاوه بر پوشش خبری برنامه‌ها و رویدادهای هفته بسیج و انعکاس این رویدادها در رسانه، برنامه «گفت و گوی ویژه خبری» را با حضور فرماندهان بسیج تقدیم مخاطبان می‌کند. 
همچنین معاونت فضای مجازی شبکه دنا با برگزاری پویشی تعاملی به منظور بصیرت شناسی بسیج، تهیه عکس و فتوکلیپ، از چندی پیش به استقبال هفته بسیج رفته است.

امتیاز شما