امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ورود شبکه 5سیما به دنیای «رمز و ارز»

مشاهده ۳۶۲
۱۴۰۰/۰۹/۰۲- ۱۲:۳۳

برنامه تخصصی تلویزیونی «رمز و ارز» با محور پرداختن به صنعت بلاکچین و ارز دیجیتال، به تهیه کنندگی مجید فتاحی به زودی از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجید فتاحی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «رمز و ارز» در این زمینه گفت: این برنامه اولین برنامه تخصصی تلویزیون درباره صنعت بلاکچین و ارزهای دیجیتال است که به صورت کامل و جامع این موضوع را برای مخاطبان تبیین و بررسی می‌کند.

بخش زیادی از این برنامه به گفت و گوی تخصصی درباره این موضوع اختصاص دارد و در هر قسمت یک موضوع مرتبط با بلاکچین، ارزهای دیجیتال و روندهای جدید پولی مبتنی بر انقلاب دیجیتال، با حضور یک کارشناس زبده یا یکی از مسوولان سیاستگذار در این حوزه تحلیل می‌شود.
در این برنامه 4 شرکت کننده مطلع در این حوزه با کارشناس برنامه گفت و گو می‌کند و چالش های مهم را در این خصوص تبیین می‌ کنند.
این برنامه به مخاطبان اطلاعات کافی برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال ارائه می دهد.
موشنگرافی، میان برنامه، گفت و گوی تخصصی، مقایسه آماری ایران با وضعیت جهانی و.... بخش های مختلف این برنامه است که به مدت 40 دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.
برنامه تخصصی تلویزیونی «رمز و ارز» کاری از گروه اقتصاد شبکه پنج سیماست که با اجرای آرش سروری به زودی مهمان خانه مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما