امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

معرفی کتاب‌های منتشر شده در زمینه موسیقی در برنامه رادیویی «ایل بانگ»

مشاهده ۱۱۰
۱۴۰۰/۰۹/۰۳- ۱۲:۴۷

مجله موسیقی «ایل بانگ» در شبکه رادیویی فرهنگ به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی، به گفتگو دربارۀ کتاب های منتشر شده در زمینه موسیقی اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجله موسیقی ،«ایل بانگ» در گفت وگو با آقای سعید مجیدی؛ نویسنده، مترجم و موزیسین به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی، به گفتگو دربارۀ کتاب های منتشر شده در زمینه موسیقی می‌پردازد.

کتاب «نویز ( اقتصاد سیاسی موسیقی ) » ؛ نوشته ژاک آتالی برگردان امیرحسین خلیلی انتشارات ناهید سال انتشار 1399، کتاب «ما و موسیقی و بعضی چیزهای دیگر» اثر ساسان فاطمی از انتشارات ماهور، کتاب «سه روح صدا» ترجمه سهراب علی گودرزی و حمید رضا شعبانی، نوشته استفانو آنسلمی از انتشارات کاریز، کتاب «ساختار ملودی در موسیقی ایرانی» نوشته دکتر محمدرضا آزاده فر از نشر مرکز ، کتاب «صرفا در باب موسیقی» اثر هاروکی موراکامی از انتشارات نوای با ترجمه معصومه عباسی‌ و نتاج‌عمرانی، و کتاب "تمرین‌های آوازخوانی for dummies" اثر پاملیا فیلیپس از انتشارات آوند دانش کتابهایی هستند که در برنامه امروز به معرفی و گفتگو درباره آنها می‌پردازیم.
برنامه «ایل بانگ» به همت گروه ادب و هنر و به تهیه‎کنندگی مجید میرزایی و اجرای کارشناسی صادق چراغی، جمعه ۵ آذرماه ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

امتیاز شما