امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

گزارش دیدار سرخ پوشان در برابر صنعت نفت آبادان از رادیو ورزش

مشاهده ۲۱۰
۱۴۰۰/۰۹/۰۳- ۱۴:۱۱

در هفته ششم لیگ برتر امروز دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به صورت زنده از رادیو ورزش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پرسپولیس عصر امروز در شرایطی میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود که این تیم پس از ۶۵۷ روز می‌تواند مقابل دیدگان تماشاگرانش در استادیوم آزادی از حریف خود میزبانی کند. آن سوی میدان صنعت نفت با هدایت علیرضا منصوریان به خوبی می‌داند اگر چه سرخ‌ها افت محسوسی در هفته‌های ابتدایی داشته‌اند اما حضور طرفداران پرشورشان در استادیوم می‌تواند تا چه اندازه کار را برایشان سخت کند.

شاگردان گل‌محمدی مطابق با دو فصل قبلی، لیگ را خوب شروع نکرده‌اند. آن‌ها از پنج مسابقه تنها هشت امتیاز به دست آورده‌اند اما به لطف امتیاز سوزی رقبا، فاصله چندانی با بالانشینان ندارند. پرسپولیس هر چند خوب گل می‌زند اما هنوز نتوانسته است کلین شیتی را به ثبت برساند.

در حالی که هفته گذشته دیدار استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران همراه بود، برای این هفته سازمان لیگ تنها مجوز حضور هواداران در دیدار پرسپولیس را صادر کند تا بار دیگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دیگر جوانب ورود تماشاگران را بسنجد. به این ترتیب پرسپولیسی مجوز حضور پنج هزار تماشاگر را در دیدار امروز به دست آوردند که از این میزان، ۹۰ درصد سکوها سهم میزبان و ۱۰ به آبادانی‌ها اختصاص یافت.

این دیدار امرزو به صورت زنده ساعت 18 از برنامه گزارش ورزشی رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

 

امتیاز شما