امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

انتشار کتاب «جنبش نرم‌افزاری و تحول علمی- فرهنگی» در سروش

مشاهده ۱۶۷
۱۴۰۰/۰۹/۰۳- ۱۷:۰۰

انتشارات سروش چاپ نخست کتاب «جنبش نرم‌افزاری و تحول علمی- فرهنگی» تألیف علیرضا پیروزمند را منتشر و روانه بازار نشر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تحول زمانی لازم است که انحراف، عمیق و گسترده باشد. حرکت درمسیر پیشرفت نیز به همین دلیل محتاج‌‌‌ تحول فراگیر است. تحولی که رهاشدگی از ارتجاع علمی عصر جدید و خیزش نوین اراده‌ها، بینش‌ها و کنش‌ها را در پی داشته باشد.

اینکه نقطه کانونی این تحول کجاست؟ چرا باید متحول شود؟ ابعاد این تحول چیست؟ سوال مرکزی کتاب «جنبش نرم‌افزاری و تحول علمی- فرهنگی» است.

در این کتاب بررسی شده که چرا نقطه کانونی تحول، اقتصاد و سیاست نیست، بلکه فرهنگ است، لایه‌های فرهنگ از یکدیگر تفکیک شده و ضمن تبیین رابطه تحول علمی‌ با تحول فرهنگی، چرایی، گستره، آثار و بنیان‌های تحول علمی و جنبش نرم‌افزاری واکاوی شده است.

خواندن کتاب، به‌منظور پیشگیری از غفلت و نیز عمق‌بخشی، هم‌جهتی و انسجام فکری فرهیختگانی که در مسیر تحول علمی و فرهنگی گام برمی‌دارند، توصیه می‌شود.

چاپ نخست این کتاب در 277 صفحۀ وزیری، شمارگان 200 نسخه و با قیمت 80.000 تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقه مندان این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس بگیرند. همچنین از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره 09921605119 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

تصاویر

امتیاز شما