امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

حضور مدیر شبکه نسیم در استودیو «چهل تیکه»

مشاهده ۳۹۲
۱۴۰۰/۰۹/۰۶- ۰۷:۴۹

دکتر احسانی مدیر شبکه و مرتضی جاسبی مدیر گروه تولید شبکه نسیم از استودیو «چهل تیکه» بازدید و با عوامل برنامه دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار ضمن گفت و گوی مدیران شبکه با عوامل تولید، از تلاش عوامل «چهل تیکه» برای تدارک و پخش فصل پنجم این مجموعه قدردانی شد.

دکتر احسانی با اشاره به اقبال علاقه مندان و مخاطبان خاص «چهل تیکه»، ماموریت این برنامه را به منظور تکریم پیشکسوتان و انتقال حال خوب دهه‌های گذشته از وظایف مهم رسانه عنوان کرد و این برنامه را در انجام این رسالت مهم در تلویزیون موفق ارزیابی کرد.
وی در ادامه گفت و گو با عوامل افزود: جذب مخاطب نسل جدید برای این محتوا پیچیدگی و ظرافت خاصی دارد که گروه تولید باید با ایجاد تنوع و ایده‌های نو، ضمن حفظ مخاطب پیگیر، متوجه سلایق و نگاه‌های دیگر هم باشد.

‏‎تهیه کننده برنامه با اشاره به فرایند خاص تولید گفت: حضور متمایز میهمانان در این برنامه نسبت به سایر برنامه‌های تلویزیون، «چهل تیکه» را متفاوت کرده است و خاطراتی که در این مسیر مرور می‌شود غالبا باعث شگفتی آنان شده و از این رو تلاشمان برای دریافت و‌ نمایش بهترین خاطره‌ها دو چندان و با حساسیت ویژه ای همراه است. در این فصل، ضمن حفظ روال گذشته با تنوع بیشتر میهمانان از اهالی ورزش، فوتبالیست ها، کشتی گیران و… سعی شد سلایق بیشتری پوشش داده شود.
حاتمی در ادامه افزود: در این فصل با ایجاد فضایی مناسب از میهمانان می خواهیم خاطرات ناگفته و یا کمتر بیان شده خود را بازگو کنند.
در این دیدار محمد رضا علیمردانی که در این فصل مشابه گذشته اجرای برنامه را بر عهده داشته، گفت: تجربه فصول پیشین به هدایت این فصل کمک ویژه ای کرده است.
وی افزود: در این فصل نیز ازحضور تماشاگران در استودیو با توجه به ملاحظات بهداشتی محروم بودیم و از این بابت از استند اپ کمدی و پلاتوهای طنز که مورد توجه عده ای از مخاطبان بود، برای عدم تک گویی صرف نظر و از برنامه حذف و پلاتو های خاطره انگیز را جایگزین آن کردیم.

فصل جدید «چهل تیکه» از ۲۶ آبان به تهیه کنندگی الهام حاتمی روی آنتن شبکه نسیم رفته است و روزهای چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۱  پخش و سه شنبه قسمت های هفته قبل مرور می‌شود.

امتیاز شما